پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۳۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
حسین زادگان گفت: باتوجه به اوج گیری کرونا تردد حدود ۴۰ هزار معلم برای آموزش کمتر از ۱۰ درصد دانش آموزانی که در مدارس حاضر می‌شوند، توجیه ندارد. با وجود شبکه شاد و مدرسه تلویزیونی، باید تصمیم گیری در خصوص تداوم آموزش حضوری به استان‌ها واگذار شود.
شعار سال: «احمد حسین زادگان»در ستاد استانی کرونا که با حضور سخنگوی وزارت بهداشت برگزار شد با اشاره به هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد: استان مازندران به دلیل جمعیت شناوری که از استان‌های دیگر به این استان سفر می‌کنند نیازمند توجه ویژه دولت است.

استاندارمازندران افزود: با توجه به قدرت مانور، سیال بودن و غیر محاسبه بودن کرونا اقدامات خوبی برای افزایش آگاهی مردم در استان صورت گرفته است که بهره گیری از فضای مجازی، تبلیغات محیطی و رسانه‌ها از مهم‌ترین اقدامات این استان در مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده است.

وی با بیان اینکه هرگونه عادی نگاری نسبت به ویروس کرونا می‌تواند این رفتار را در جامعه گسترش دهد و به همان ترتیب خیز آسیب‌های ناشی از کرونا نیز افزایش پیدا کند، گفت: نگرانی بعدی ما بعد ماه صفر است که مردم با عادی گرفتن این موضوع بخواهند دوباره مراسم عروسی را بر پا کنند، انتظار می‌رود دولت از هم اکنون تصمیات لازم را برای شرایط پیش رو اتخاذ کند.

حسین زادگان با بیان اینکه برخی از تصمیمات با توجه به شرایط موجود و حاکم در جامعه و البته با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی باید به صورت آنی گرفته شود از دولت خواستار تفویض اختیار محکم‌تر و قاطع‌تر به استانداران شد.

وی افزود: به نظر می‌رسد برخی از تصمیمات باید به صورت منطقه‌ای گرفته شود تا آثار مثبت تصمیم گرفته شده در جامعه محسوس باشد.

استاندار مازندران متذکر شد: ما نیز در استان برخی از اختیارات از جمله نظارت مستمر به شرایط کرونایی مناطق را به معاونان و فرمانداران تفویض کردیم تا مهار این بیماری با مدیریت مناسب‌تر انجام شود.

حسین زادگان به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین صنوف و بازاریان اشاره کرد و گفت: باید سطح حساسیت‌ها نسبت به خطرپذیری ویروس کرونا در بین مردم با تشدید نظارت‌ها و حتی برخورد قانونی با واحد‌های متخلف افزایش یابد.

وی به فعالیت آموزش و پرورش در استان اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار به طور میانگین حدود ۱۷ درصد از دانش آموزان مازندرانی حضور فیزیکی در مدرسه دارند و البته این آمار در شهرستان‌های با جمعیت بالا کمتر است.

حسین زادگان گفت: باتوجه به اوج گیری کرونا تردد حدود ۴۰ هزار معلم استان برای حضور در مدارس برای آموزش کمتر از ۱۰ درصد دانش آموزانی که در مدارس حاضر می‌شوند، توجیه ندارد و به نظر می‌رسد با توجه به وجود زیرساخت‌های آموزش مجازی و فعالیت شبکه آموزش باید در این زمینه تصمیم گیری به استان‌ها واگذار شود.

وی اعلام کرد: دولت در این مدت بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به استان مازندران کمک کرده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری شبستان، تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹، کدخبر:.shabestan.ir،۹۷۸۲۲۰
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
اقای وزیر که نگفتن معلم ها و دانش اموزان برن مدرسه! مردم خودشون به طور خودجوش فهمیدن که باید مدرسه هارو باز کرد! تازه این حرکت خودجوش یک روز قبل از بازگشای مدارس بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
اين دوستمون هم دلش پره ها! اتفاقا برعكس چيزي كه فكر ميكنه اين خواسته خود والدين بوده كه بچه ها برن مدرسشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین