پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
جان سالیوان، سفیر ایالات متحده در روسیه گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ایران را مهار کنیم و این کشور نتواند سلاح‌های کشتارجمعی از کشور‌های دیگر خریداری کند.
شعار سال: سالیوان گفت: "ما اجازه نمی‌دهیم دولتی که حامی اصلی تروریسم در جهان است، سلاح هسته‌ای یا سلاح کشتار جمعی بدست آورد؛ و ما تلاش خواهیم کرد تا بقیه کشور‌های جهان با ما موافقت کرده و از تأمین مالی، پشتیبانی و مسلح کردن ایران که به فعالیت‌های بی ثبات کننده و مخرب مشغول است، خودداری کنند. در این رابطه اعمال تحریم‌هایی نیز مورد بررسی قرار دارد".
وی از جمله به این سوال پاسخ داد که آیا روسیه باید منتظر تحریم‌های جدید در برابر اظهارات خود باشد که طبق آن‌ها پس از خاتمه تحریم تسلیحاتی ایران در ۱۸ اکتبر، همکاری مسکو با تهران در زمینه نظامی گسترش خواهد یافت؟

روسیه بحث درباره بازگشت تحریم‌ها علیه ایران در شورای امنیت را منتفی دانست
سفیر آمریکا گفت: "من نمی‌توانم در مورد تحریم‌های مشخصی که در حال حاضر در دست بررسی است اظهارنظر کنم، اما می‌توانم بر جدیت تعهد آمریکا در مهار توانایی جمهوری اسلامی ایران در ایجاد تهدیدی جدی برای صلح در خاورمیانه و فراتر از مرز‌های این منطقه تأکید کنم. "
پیشتر وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرده بود مسکو و تهران تلاش‌های آمریکا برای اعمال تحریم‌های نامحدود تسلیحاتی علیه ایران را قاطعانه رد می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اسپوتنیک ایران، تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۰۲۰۱۰۰۲۶۹۸۹۱۴۹، ir.sputniknews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
مگه هنوز هم تحريمي باقي مونده كه ايران نشده باشه؟ اين ها بيشتر فقط بعد معنوي داره وگرنه ايران ديگه از شدت تحريم ها سر شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین