پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۰۳۸۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
رئیس اتحادیه فروشندگان مواد شوینده و پاک کننده گفت: قیمت انواع شوینده از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

شعار سال: علیرضا رضایی رئیس اتحادیه عطاران، سقط فروشان و عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده  در خصوص افزایش قیمت انواع شوینده اظهار کرد: قیمت انواع شوینده از ابتدای سال تاکنون بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده که این افزایش قیمت با توجه به هزینه‌های تولید، منطقی است.

این مقام مسئول افزود: فروش انواع شوینده و پاک کننده به صورت خرد و عمده در کشور صورت می‌گیرد که فروش عمده آن مربوط به تولیدکنندگان و فروش خرد آن مربوط به اتحادیه است که در مجموع شامل واحد‌های صنفی و فروشگاه‌ها می‌شود.

رئیس اتحادیه عطاران، سقط فروشان و عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده بیان کرد: عمده فروشی مواد شوینده و پاک کننده نیز تا چند سال گذشته تحت نظارت اتحادیه بود، اما وزارت صمت طی اقدامی این دو بخش را از یک دیگر جدا کرد.

رضایی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد شوینده‌هایی که در بازار فروخته می‌شود، تولید داخل است و کمتر از ۵ درصد از شوینده‌های موجود در بازار خارجی است.

او در پایان تصریح کرد: طی چند سال گذشته کیفیت انواع شوینده‌های ایرانی افزایش یافته است، به طوری که تقاضا برای موارد خارجی تقریبا به صفر رسیده است، چرا که واردات آن‌ها حتی به صورت قاچاق نیز به صرفه نیست.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 13 مهر    99، کد خبر:   7514849، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
خبرهای عادی است در هفته دیگر ما شاهد افزایش سی درصدی مواد غذایی هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
دیگر برایمان این افزایش قیمت ها عادی شده .اب که از سر بگذرد چه یک وجب چه صد وجب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
اتفاقا شنيده بودم كه ميخواد مواد شونيده مثل شامپو بخاطر عدم توانايي و عدم وجود مواد اوليه براي ظرف هاشون ميخواد بالا بره كه خب خداروشكر عملي شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین