پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۵۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
نماینده مردم اراک در مجلس از مطالبه نمایندگان خبر داد و گفت: از دستگاه قضا در مورد اجرای قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان درخواست فوری داریم.
شعار سال: علی اکبر کریمی با تأکید بر ضرورت اجرای قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان از سوی قوه مجریه و قضائیه، گفت: با اجرای این قانون اموال نامشروع کسب شده از سوی برخی مسئولان به بیت‌المال بازگردانده خواهد شد.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق قانون مذکور شاکی یا مدعی العموم باید در مورد جمع‌آوری اموال نامشروع شخصی، شکایتی تنظیم و به مراجع ذی‌صلاح ارایه کند، افزود: پس از بررسی دستگاه قضا و اثبات نامشروع بودن اموال باید مراتب لازم جهت بازگرداندن اموال به خزانه یا صاحبان آن‌ها صورت بگیرد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه قانون اعاده اموال نامشروع یکی از مهم‌ترین قوانین مجلس قبلی است، تصریح کرد: لزوم پیگیری مراجع ذی‌صلاح در جهت اجرای هر چه سریع‌تر قانون مذکور لازم است، زیرا این اقدام، اعتماد مردم را به مسئولان احیا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس طی نامه‌ای خواهان تسریع در اجرای قانون مذکور از سوی قوه قضائیه بوده‌اند، گفت: با اجرای هر چه سریع‌تر این قانون در آینده نیز جمع‌آوری اموال نامشروع از سوی مسئولان به شدت کاهش خواهد یافت.
کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا ارسال نامه نمایندگان به سران قوا در خصوص تخلفات عباس آخوندی و بیژن زنگنه نیز طبق این قانون بوده یا خیر، افزود: نامه مذکور در راستای تخلفات این دو شخص در مدت خدمت آن‌ها است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار خبر: ۱۷ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۲۱۵۷۴، ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
فکر نمیکنیدبرای این کار یکم دیرشده؟ چون خیلی از این مسئولین با رفتن خارج از کشور یا این اموال رو انتقال دادن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین