پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۶۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
برای دومین بار در سال جاری و با گذشت نزدیک به سه ماه از تغییر قیمت قبلی، دوباره به بهانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلیط هواپیما افزایش چشمگیر قیمتی را تجربه می‌کند.

شعار سال: با توجه به اینکه اواخر خرداد سال ۹۹، نرخ بلیت پروازهای داخلی یعنی چهارماه پس از شیوع کرونا به روز رسانی شده بود، یکبار دیگر به روزرسانی شده و قیمت‌ها به شدت افزایش یافته است.

*** نرخ‌نامه بلیت هواپیما

نرخ‌نامه بلیت هواپیما ۲۰ خردادماه سال ۹۹ و به فاصله حدود ۴ ماه پس از شیوع ویروس کرونا توسط انجمن شرکت های هواپیمایی به روز رسانی شد.

مطابق جدول مربوط به خردادماه حداقل و حداکثر نرخ بلیت پروازی‌های داخلی در سایت این انجمن بارگذاری و در دسترس عموم قرار گرفت.

بر این اساس کمترین و بیشترین قیمت بلیت پروازهای داخلی به ترتیب ۲۷۲ هزار و ۶۰۰ تومان و یک میلیون و ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان (مشهد-ماهشهر) بود.

این در حالی است که در نرخ‌نامه جدید حداقل قیمت بلیت ۴۹۱ هزار و ۷۰۰ و حداکثر ۲ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۲۰۰ تومان (تبریز-بندر عباس) است. در فهرست قدیمی پرواز تبریز-بندرعباس وجود نداشت و قیمت بلیت پرواز مشهد-ماهشهر در فهرست جدید انجمن شرکت‌های هواپیمایی ۲ میلیون و ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان است، یعنی افزایش قیمت ۹۴٫۲۸ درصدی.

*** افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی

در واقع حداکثر نرخ بلیت پروازهای‌داخلی در بازه زمانی خردادماه ۹۹ تا مهرماه ۹۹ (اجرا از اول آبان) بالغ بر ۱۵۴٫۷۸ درصد افزایش یافته است، حداقل قیمت بلیت پروازهای داخلی نیز در مدت یاد شده ۸۰٫۳۷ درصد افزایش یافته است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار خبر: ۱8 مهر ۱۳۹۹، کد خبر: 979385، ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
0
واقعا مردم دیگه کم کم تو ایران دور همه چی رو خط قرمز کشیدن و از امکانات رفاهی و تفریحی کمتر برخوردار میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین