پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۰۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از خرید تجهیزات بومی به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جهش تولید خبر داد.
شعار سال: مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از خرید تجهیزات بومی به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جهش تولید خبر داد.

خرید تجهیزات بومی
سیدعبدالله موسوی با تاکید بر خرید تجهیزات بومی به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان، اظهار داشت:

تأمین و خرید این اقلام که به‌طور عمده کاربردی زیاد در صنعت حفاری دارد در قالب ۷۹۱ فقره تقاضا و تعداد یک هزار و ۸۵۹ قلم انجام شده است.

بررسی سوابق خرید خارجی این اقلام و روزآمد کردن آن‌ها براساس قیمت روز دلار نشان می‌دهد مقدار صرفه‌جویی در خریدهای داخلی نسبت به کالای مشابه خارجی حداکثر ۶۰ درصد است.

وی با تاکید بر شناسایی سازنده داخلی، گفت:
به‌منظور تحقق این مهم تاکنون افزون بر ۵۰۰ سازنده داخلی شناسایی و از توان فنی و تخصصی آن‌ها در اجرای پروژه‌های ساخت داخل شرکت استفاده شده است.

قطعات و تجهیزات
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پایان به قطعه و تجهیزات پرمصرف صنعت حفاری پرداخت و اظهار داشت:
بیش از ۲۰ هزار قطعه و تجهیزات پرمصرف صنعت حفاری ازسوی سازندگان و صنعتگران داخلی بومی‌سازی شده است که در بخش‌های عملیاتی و خدمات فنی و تخصصی استفاده می‌شود.

هم‌اکنون مراحل طراحی و ساخت مجموعه‌ای از قطعات و تجهیزات مهم در عملیات حفاری ازسوی سازندگان و مراکز دانشگاهی در حال اجراست که بخشی از آن‌ها تا پایان سال جاری وارد چرخه عملیات می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 19 مهر 1399، کد خبر: 223150،  www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
واقعا به راحتي ميتونيم هرچه سريع تر يه چرخه انتقال پول ملي در زمينه توليد درست كنيم و اينطوري يه خوني درون رگ توليد ايران به جريان بندازيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین