پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۰۶۷۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۳
بر اساس اعلام معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، ۲۸۰۰ تن مرغ منجمد ویژه طرح تنظیم بازار توزیع می‌شود.

شعار سال: مجتبی شیرقاضی براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار و ضرورت کنترل بازار کالاهای اساسی و به منظور رفاه هموطنان به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه، اظهار داشت:

توزیع استانی ۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ منجمد جهت مصارف خانوار در سراسر کشور شروع می‌شود.

نرخ نهایی مصرف کننده با تصویب کارگروه تنظیم بازار استان خواهد بود که درمحل استانداری و با حضور دستگاه‌های ذیربط اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

این محصول از طریق سازمان‌های میادین تره بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای دولتی و خصوصی در سطح استان خواهد بود و این مراکز تحت نظارت بازرسان این سازمان و اتاق‌های اصناف بر توزیع نظارت خواهند داشت.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت  در پایان اظهار امیدواری کرد که با توزیع این مرغ‌ها کاهش و کنترل محسوسی در بازار مرغ ایجاد شود.

 

قیمت مرغ گرم

 

ابتدای مهرماه قیمت مرغ گرم در خرده فروشی‎های سطح شهر تهران ۱۸ تا ۱۹ هزارتومان بود که با افزایش قیمت حدود ۴۰۰۰ تومانی  در اواسط مهرماه به ۲۱ تا ۲۲ هزارتومان رسید و در حال حاضر قیمت این محصول در خرده فروشی‌های سطح شهر تهران به مرز ۲۶ هزارتومان رسیده است.

برخی از مرغداران و تولیدکنندگان علت این افزایش قیمت را کمبود نهاده‌های دام و طیور با قیمت‌های مصوب، افزایش قیمت نهاده‌ها در بازار آزاد و به طور کل افزایش هزینه‌های تولید عنوان می‌کنند.

 

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ خبر: ۲۷ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۲۶۰۴۱، sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
همين شايد بتونه بازار رو تعديل كنه اما تا زماني كه ما نتونيم توزيع مناسبي داشته باشيم در زمينه هر محصولي اين رفتار ها يك مرهمي بيش نيست براي اقتصاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
واقعا با اين كارها نميتونيم بازار رو كنترل كنيم ما فقط داريم به بازار هامون شوك ميديم كه به زور ثابت بمونن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین