پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۰۷۴۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
تفاوت نرخ خرید با فروش دلار به عددی بی سابقه و نزدیک به چهار هزار تومان رسید. برخی از کارشناسان، علت این امر را نبود شفافیت در سیاست‌های ارزی و عدم ثبات و اعتماد در بازار می‌دانند.
شعار سال: صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، یکم آبان‌ماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که با افزایش ۱۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته همراه بوده است.
 
صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، یکم آبان‌ماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۹ هزار و ۱۸۰ تومان اعلام کرده‌اند که با افزایش ۱۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته همراه بوده است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۵ هزار تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۳۴ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۰ هزار و ۳۷۰ تومان است.

گفتنی است؛ ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار: ۱آبان ۱۳۹۹، کد خبر ۹۸۵۳۰۶، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
هیچ وقت اوضاع کشور به این شلم شوربایی که الان هست نبوده! این خودش باعث میشه قیمت دلار پایین نیاد و مبادله ها زیاد بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
این بی دلیل و یهویی پایین آوردن دلار هم خودش آسیب زا شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین