پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۲۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
دادگاه عالی ونزوئلا اعلام کرد در جریان عملیات موسوم به «گیدئون» که با هدف ربایش نیکلاس مادورو طراحی شده بود، دو یگان از کماندو‌های اسرائیلی نیز مشارکت داشتند.
شعار سال: دادگاه عالی ونزوئلا اعلام کرد در جریان عملیات موسوم به «گیدئون» که با هدف ربایش نیکلاس مادورو طراحی شده بود، دو یگان از کماندو‌های اسرائیلی نیز مشارکت داشتند.

این اظهارات دادگاه عالی ونزوئلا در حکم صادره به شماره ۸۹ بخش کیفری این دادگاه آمده است.

دادگاه عالی ونزوئلا همچنین از کلمبیا خواسته شده که سه سرباز و دو غیرنظامی که در این عملیات شرکت کرده بودند به ونزوئلا تحویل دهد.

در رای دادگاه عالی ونزوئلا، برنامه ریزی و اجرای گام به گام عملیات گیدئون شرح داده شده است که در سوم ماه می (۱۴ اردیبهشت) با تأمین مالی «سازمان‌های راست افراطی ملی و بین‌المللی» کلید خورد که با هوشیاری نیرو‌های مسلح ونزوئلا ناکام ماند.

دومین بخش از رای دادگاه عالی ونزوئلا به مشارکت نظامیان صهیونیستی در این عملیات اشاره می‌کند. در این حکم آمده است: «دو یگان از کماندو‌های اسرائیلی به همراه گروهی از مزدوران، در دریای کارائیب سوار بر ناوگان چهارم ایالات متحده به فرماندهی دریادار کریگ فالر، رئیس فرماندهی جنوبی نیرو‌های مسلح ایالات متحده شرکت داشتند.»
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 آبان 1399، کدخبر: 2376616، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
هرجا خبری از گند و کثافت هست این اسرائیلی ها باید توش حضور داشته باشن به عنوان نیروی مخرب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
اين دوست عزيزمون داره راست ميگه الان شما تاريخ اين هارو بخوني جز جرم و جنايت عايدي براي جهان نداشتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین