پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۲۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
رئیس جمهور فعلی آمریکا با طرح ادعایی مبنی بر اینکه بسیاری از کشور‌ها می‌خواهند وی کنار رود، اظهار کرد: کشور‌هایی مانند چین، ایران، آلمان می‌خواهند تا من کنار بروم، اما می‌بینید که من در حال حاضر اینجا هستم.
شعار سال: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در تضعیف و اتهام زنی به رقیب دموکرات خود در انتخابات ۲۰۲۰، در جمع هوادارانش در ایالت پنسیلوانیا، اظهار کرد: در صورتی که جو بایدن در انتخابات پیش روی ایالات متحده آمریکا پیروز شود، چین می‌تواند کشورمان را تصاحب کند و از سوی دیگر نیز ایران و اخوان المسلمین نیز خاورمیانه را تصاحب خواهند کرد.

رئیس جمهور فعلی آمریکا با بیان این موضوع که بسیاری از کشور‌ها می‌خواهند وی کنار رود، تاکید کرد: کشور‌هایی مانند چین، ایران، آلمان می‌خواهند تا من کنار بروم، اما می‌بینید که من در حال حاضر اینجا هستم.

وی افزود: در صورتی که من پیروز این انتخابات باشم، می‌بینید که بازار بورس همانند یک موشک اوج خواهد گرفت و این همه گیری ویروس کرونا و طاعون چینی بسرعت ریشه کن خواهد شد.

ترامپ بار دیگر خطاب به جو بایدن، اظهار کرد: وی مردی است پر از نفرت و شما زمانی که به سخنرانی‌هایش گوش می‌دهید، این موضوع را به راحتی خواهید فهمید.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: این ایالت دقیقا همان ایالتی است که داستان استقلال آمریکا از آنجا شروع شده و قانون اساسی آمریکا در آنجا به امضا رسیده است.

وی افزود: این ایالت همان ایالتی است که سه روز دیگر رویای آمریکا و مردمان آن را نجات می‌دهد و ما در ایالت پنسیلوانیا پیروز خواهیم شد.

ترامپ بار دیگر به انتخاب مجدد خود در انتخابات پیش روی آمریکا اشاره کرد و گفت: ما پیروز این انتخابات خواهیم شد تا چهار سال دیگر در کاخ سفید بمانیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 10 آبان  1399  ، کدخبر: 7544285، yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
در همین خواسته نشدن ایشون از سوی خیلی از کشور ها هم داستانی هست که بعدا میفهمیم ایشون ریاست جمهوری بعدی امریکاست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
ولی ترامپ زیاده خواه هرکاری می‌کند که بماند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین