پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
کد خبر: ۳۰۹۹۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
رئیس روابط عمومی و تبلیغات شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ): از این پس روشندلان گرامی بدون نیاز به حضور شخص ثالث می‌توانند پرداخت خود را از طریق درگاه اینترنتی تاپ انجام دهند.

شعار سال: یاسر علیزاده رئیس روابط عمومی و تبلیغات شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)  ضمن اعلام این خبر گفت: این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در زمینه ارائه خدمات نوین پرداخت الکترونیک در کشور در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود  و همچنین در راستای ارایه‌ خدمات مطلوب  به اقشار مختلف جامعه با رعایت حقوق شهروندی  ، برای اولین بار در کشور امکان استفاده از درگاه پرداخت الکترونیک تاپ را  ( با عنوان درگاه سفید ) برای روشندلان عزیز فراهم نمود. 

وی افزود از این پس روشندلان گرامی بدون نیاز به حضور شخص ثالث می توانند پرداخت خود را از طریق درگاه اینترنتی تاپ انجام دهند.

به گفته علیزاده در این روش پرداخت اعداد کپچا (امنیتی) بصورت صوتی در اختیار کاربر قرار می گیرد.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه بانکداری الکترونیک، تاریخ انتشار: ۱۴آبان ۱۳۹۹، کد خبر: -، ebinews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
این همه پیگیری در زمینه تسهیل زندگی روزانه معلولین علی الخصوص کم بیناها برای شعار سال برکت خاصی ایجاد میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
معلولین قسمتی از انرژی یک جامعه هستند که نباید در کشور هدر برن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین