پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۳۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
امام جمعه بوشهر: بسیار شایسته است که در استان بوشهر، بازارچه‌های جامع مردمی زیر نظر گروه‌های جهادی مردم نهاد، کمیته امداد و سپاه و بسیج برای عرضه مستقیم کالا و ایجاد اشتغال برپا شود.

شعار سال: آیت‌الله صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته خود خود یکی از مهمترین فضائل اجتماعی را همیاری اجتماعی و کمک‌های اقتصادی به نیازمندان عنوان کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) تاکید کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب در این بیانات، وحدت جهان اسلام علاج واقعی مشکلات مسلمانان جهان است و «ایجاد تفرقه با راه اندازی مراکز تولید اندیشه‌های ضد تقریبی»، «ایجاد گروه‌های تکفیری مثل داعش» و «به جان هم انداختن افراد غافل» از جمله برنامه‌های عملیاتی دشمن است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: رهبر معظم انقلاب بیان کردند سیاست عاقلانه و حساب‌ شده جمهوری اسلامی ایران هیچگاه با رفت و آمد اشخاص و تغییر رؤسای جمهور در آمریکا تغییر نمی‌کند. آمریکا فرعون زمانه است و مقاصد شوم بی عدالتی، جنگ افروزی، شرارت و غارت منابع ملت‌ها را با تمام خباثت، کشتار و جنایت دنبال می‌کند. انتخابات آمریکا اوج افشای چهره کریه لیبرال دمکراسی دروغین این کشور را به نمایش گذاشت و این موضوع نشان از بی‌توجهی جدی به مردم و فساد گسترده هیات حاکمه و احزاب رقیب در آن جا دارد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در بخش دیگری از بیانات خود بیان کردند مسئولان باید در زمینه «اقتصاد، امنیت و فرهنگ» تلاش بیشتر و کارآمدتری داشته باشند و گرانی‌های اخیر واقعا توجیهی ندارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از پیام آدینه خود با اشاره به گرانی‌های اخیر بیان کرد: همان‌طور که بار‌ها بر این موضوع تأکید شده است، گرانی‌های کاذب و غیرقابل توجیه که  نتیجه «سوء مدیریت، نبود نظارت و سودجویی‌های دلالان اقتصادی» است، زندگی عادی مردم را دچار چالش‌های جدی معیشتی کرده است و هر روز نیز شاهد این روند زجرآور و روز افزون هستیم.

وی عنوان کرد: لازم است شورایی که همه مسئولیت‌ها به عهده آن باشد در گستره ملی و هر استان تشکیل شود تا هماهنگی‌های لازم صورت گیرد و عوامل گرانی‌ها مشخص شود.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: بسیار شایسته است که در استان بوشهر، بازارچه‌های جامع مردمی زیر نظر گروه‌های جهادی مردم نهاد، کمیته امداد و سپاه و بسیج برای عرضه مستقیم کالا و ایجاد اشتغال برپا شود.

لزوم ارتقاء کیفیت کالاهای ساخت داخل

وی با گرامیداشت ۱۸ آبان روز کیفیت، بیان کرد: لازم است صاحبان کار و کالا برای ارتقای سطح کیفیت محصولاتشان تلاش  کنند  تا در سطح ملی مایه آرامش اجتماعی، ارزشمندی اقتصادی و استقبال مردم از خرید کالای ایرانی شود و در جغرافیای جهانی، قدرت رقابت با کالای مشابه ایجاد شود. بی تردید بالانبودن کیفیت کار و کالای داخلی موجب سلب اعتماد و ضرر و زیان‌های اقتصادی خواهد شد.

آیت‌الله صفایی بوشهری همچنین به اختلال اینترنت و پوشش مخابراتی در برخی از مناطق استان به ویژه روستا‌ها اشاره و عنوان کرد: این مشکل موجب شده شبکه آموزش مجازی دچار مشکل شود و از مسئولان شرکت مخابرات استان تقاضا دارم هر چه زودتر این مشکل را برطرف کنند تا دانش آموزان آن مناطق بتوانند از برنامه‌های آموزشی استفاده کنند.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیمای بوشهر، تاریخ انتشار: ۱۷آبان ۱۳۹۹، کد خبر:-، boushehr.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
اوضاع اقتصادی در بوشهر داره روز به روز بدتر میشه و کسی هم به فکر مردم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
وقتي قيمت دلار ميتونه يك شبه به 20 تومن برسه يعني سد محكمي تا الن پشتش نبودهع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
سو مديريت در ايران داره تبديل به يك بحران اجتماعي ميشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
منفعت طلبی آقایون بزرگترین مشکله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین