پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی جزییات جلسه عصر امروز اعضای این کمیسیون با حجت‌الاسلام رئیسی را تشریح کرد.
شعار سال: محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس درخصوص جلسه امروز اعضای این کمیسیون با رییس قوه‌قضاییه، گفت: در این دیدار آقای رئیسی نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف بودجه‌ای از جمله بودجه قوه قضائیه مطرح کرد. ایشان تاکید داشت که ما با هدف تسهیل و ساده کردن رسیدگی به دعاوی مردم علاقمند هستیم که هزینه دادرسی هرچه بیشتر کاهش پیدا کند کمک بزرگی به تسریع و تسهیل در دادرسی‌ها خواهد کرد که این امر نیازمند همراهی بیشتر کمیسیون برنامه و بودجه در تامین هزینه‌های مجموعه قضایی کشور است.

مفتح با بیان اینکه رییس قوه‌قضاییه به اصلاح ساختار بودجه مطابق آنچه که مدنظر مقام رهبری است، تاکید کرد، ادامه داد: در این جلسه که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید مباحث مختلفی درخصوص بودجه سال آینده مطرح شد. نمایندگان مجلس هم مباحثی را درخصوص مسائل عمومی کشور، سیستم قضایی و موضوعاتی که در خصوص حوزه قضایی و دادگستری در استان‌های خودشان مطرح است، با رییس قوه قضاییه در میان گذاشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 25 آبان 1399، کد خبر: 996279،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
مگه اینکه قوه ها به قوه اجرایی کمک کنن تا بتونه یک قدم رو به جلو برداره وگرنه خودش که هیچی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین