پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۰۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
در حالی که زمان کوتاهی تا پایان فرصت سه ماهه اداره شهرداری محمودآباد با سرپرست باقی مانده است، نشست روز یکشنبه شورای اسلامی این شهر برای انتخاب شهردار به دلیل جو متشنج به نتیجه نرسید.
شعار سال: شهرداری محمودآباد از ۲۷ مرداد ماه امسال و یک روز بعد از استعفای ناگهانی " علی صیقل وازی " با سرپرستی " حمید بطیاری " مسئول حراست این نهاد اداره می‌شود.

اعضای شورای شهر محمودآباد در نشست ظهر یکشنبه خود که چند ساعت به طول انجامید به خاطر اختلاف نظر موفق به انتخاب شهردار نشدند.

پیش از این رسانه‌های محلی اعلام کرده بودند که هشت نفر برای سمت شهرداری اعلام نامزدی کردند، ولی در نهایت پس از دو مرحله بررسی تنها ۲ نفر برای روز تعیین شهردار باقی مانده بودند تا اعضای شورا در نشست خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

سخنگوی شورای اسلامی محمودآباد یکشنبه شب در مورد نشست تعیین شهردار به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه هجمه‌هایی که اخیرا در فضای مجازی شهر محمودآباد ایجاد شده سبب به وجود آمدن یک سری تنش بین اعضای شورا در انتخاب شهردار شده است.

حامد باقری افزود: به دلیل حساسیت موضوع انتخاب شهردار و فشاری که روی اعضای شورا وجود داشته، جلسه کمی از حالت عادی خارج و فضا ملتهب شد و به همین دلیل هم اعضاء به نتیجه نرسیدند و جلسه را ترک کردند.

این عضو شورای شهر گفت: برای تعیین شهردار و تلطیف اوضاع حاکم بین اعضاء قرار شد جلسه دیگری فردا دوشنبه برگزار شود.

باقری با بیان اینکه گزینه‌های اصلی برای تصدی صندلی شهردار انتخاب شده اند، افزود: اگر جلسه فردا به نتیجه نرسید، نهایتا ظرف دو روز آینده که پایان مهلت سه ماهه اداره شهرداری با سرپرست است، شهردار انتخاب خواهد شد.

شبکه‌های اجتماعی محمودآباد پس از ناکامی اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار، علت ایجاد تنش در نشست را مطرح شدن نام رییس شورا برای نامزدی شهرداری اعلام کردند و مدعی شدند که به همین سبب ایجاد دودستگی و تنش میان اعضای شورا شد.

شهرستان ساحلی محمودآباد بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و این شهرستان دارای دو شهر محمودآباد و سرخرود می‌باشد.
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا،تاریخ انتشار:26آبان1399،کدخبر:84111543،www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
باز هم ایراد در زمینه شهرداری ها داریم واقعا جای تاسف داره این همه مشکلی که در این حوزه وجود داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
براي من جاي تعجب داره چرا بايد روزانه اين همه خبر بد راجب يك سازمان بشنويم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین