پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۷۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
یکی از اعضای شورای شهر تهران پیرامون محافظه کاری همکاران خود در بخش های اقتصادی و حقوقی شهرداری به حناچی، شهردار تهران تذکر داد.
شعار سال، در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران (۲۵ آبان ماه) محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران گفت: من یک تذکری به آقای حناچی دارم. من احساس می‌کنم محافظه کاری همکاران ما در بخش‌های اقتصادی و حقوقی شهرداری، کم کم به جایی رسیده است که اشکالات دوره قبل به اسم این دوره ثبت می‌شود و من تقاضا می‌کنم از آقای حناچی که  از زحمات همکاران خود دفاع کنند.

وی با انتقاد از مشخص نبودن وضعیت چند صد گزارش سازمان بازرسی از دوره گذشته گفت رسانه ملی گزارشی از پروژه‌های مشارکتی سال‌های اخیر منتشر می‌کند و وقتی شهردار منطقه ۵ توضیح می‌دهد، باز هم گزارشگر صدا و سیما در جمع بندی طوری موضع می‌گیرد که دوره چهارم و پنجم را در بی انضباطی‌ها و تخلفات مالی رخ داده پیوند بزنند.

محمود میرلوحی گفت: من از آقای حناچی خواسته ام که هم به صورت حقوقی و هم به صورت اطلاع رسانی، تاخیری در رسیدگی نداشته باشند. چنانچه در مصوبه تلفیق بودجه ۹۳ را داده ایم و خواستیم که متخلفین طی ۶ ماه به قوه قضاییه معرفی شوند که متاسفانه تاخیر شده است و هرچقدر این تاخیر بیشتر شود، ممکن است در آینده دامن دوره پنجم شورای شهر را هم بگیرد به خصوص با توجه با برنامه ریزی‌هایی که شده است و بخش‌هایی از آن در همین رفتار‌های صدا و سیما بروز پیدا کرده است. من استدعا دارم آقای حناچی در این موارد سرعت بیشتری به کار بدهند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اسکان، تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹، کدخبر:

۳۱۶۷۲ ، www.eskannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
شهرداری باید زودتر از این ها به فکر میفتاد و این گند های خودش رو جمع میکرد نه که الان ابروریزی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین