پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۲۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
گودال تبخیر با ظرفیت ۴۵ هزار مترمکعب به‌منظور جمع‌آوری پساب‌های صنعتی و با هدف پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و صیانت از طبیعت، در مرکز بهره‌برداری گاز کنگان ۲ و ۳ احداث و راه‌اندازی شد.
شعار سال: به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، جابر چرومی‌زاده، رئیس منطقه عملیاتی نار و کنگان در این باره گفت: این حوضچه تبخیر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و در مدت دو ماه با هدف ایجاد بستر تبخیری مناسب برای جلوگیری از نفوذ پساب صنعتی در خاک و آلودگی محیط زیست احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این حوضچه تبخیر به عنوان پشتیبان و سطح تبخیر ۹ هزار متر مربع و با نوع پوشش ژئوممبرین با سطح زیرین ژئوتکستایل است و در مجاورت یکی از چاه‌های کنگان قرار دارد.

رئیس منطقه عملیاتی نار و کنگان تصریح کرد: برای احداث این گودال تبخیر ۱۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۱۲ هزار متر مربع زیرکوبی انجام شده است، همچنین به‌منظور ممانعت از ورود حیوانات، اطراف آن به متراژ ۳۶۰ متر و به ارتفاع سه متر با فنس محصور شده است.

منطقه عملیاتی نار و کنگان یکی از مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از شرکت‌های تابع شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که در حوزه جغرافیایی استان بوشهر قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی شانا، تاریخ انتشار: 26 آبان  1399، کد خبر: 309603،  www.shana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
بهره برداری ها در ایران میتونست زمینه ساز بروز جهس اقتصای باشه اما خیلی ها درون خوری کردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
باید کنار هر منطقه عملیاتی این گودال ها برای حفظ محیط زیست ایجاد بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
خیلی کار بجا و درستی هست باید به فکر محیط زیست هم باشیم کنار بهره برداری
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین