پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۰۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
کمتر حادثه یا پرونده‌ی امنیتی در ۴۰ سال انقلاب وجود دارد که اگر اندکی در آن کاوش کنید به یکی از شخصیت‌های فعلی کابینه شیخ حسن روحانی نرسید. حال تئوریسین‌ها و فعالین اصلاح طلب که خود نیز همگی از شخصیت‌های امنیتی افراطی دهه ۶۰ هستند هر روز یک مصاحبه میکنند یا متنی منتشر میکنند و مردم را از روی کار آمدن یک رییس‌جمهور با سابقه نظامی می‌ترسانند!
شعار سال: امنیتی های اصلاح طلب در انتخابات ۹۲ و ۹۶ توانستند با ایجاد ترس در مردم زمینه ساز تشکیل دولت حسن روحانی شوند که خود از امنیتی ترین دولت های ‌پس از انقلاب است‌.

نگاهی به سوابق کابینه دولت از شخص رئیس دولت تا ‌اکثریت وزرا و معاونین و مشاور های رییس جمهور موید این مسئله هست‌‌.

کمتر حادثه یا پرونده ی امنیتی در ۴۰ سال انقلاب وجود دارد که اگر اندکی در آن کاوش کنید به یکی از شخصیت های فعلی کابینه شیخ حسن روحانی نرسید.

دولتی که در این نزدیک به ۸ سال برای پیشبرد برنامه های خود از هیچ گونه اقدامات امنیتی دریغ نکرده است‌.

حال تئوریسین ها و فعالین اصلاح طلب که خود نیز همگی از شخصیت های امنیتی افراطی دهه ۶۰ هستند هر روز یک مصاحبه میکنند یا متنی منتشر میکنند و مردم را از روی کار آمدن یک رییس‌جمهور با سابقه نظامی می‌ترسانند!

واقعا خطر کدام یک برای کشور بیشتر است؟! رییس جمهور و کابینه ای امنیتی همچون حسن روحانی یا شخصیتی نظامی که به عملگرایی و اقتدار معروف است؟!

کدام یک آسیب زا هستند؟! برخوردهای امنیتی یا عملگرایی؟!

چیزی که مشخص است عملکرد شیخ حسن روحانی در این سالها آنقدر ضعیف و غیرقابل دفاع بوده است که حامیان دیروز وی نمیتوانند در عرصه انتخابات بر روی موفقیت های وی تکیه کنند، پس چاره ای جز تخریب و ایجاد ترس از رقبای خود ندارند.

  یادتان که نرفته قرار بود اگر فلانی رییس جمهور شود قیمت دلار ۵ هزار تومن شود یا وسط پیاده رو دیوار کشیده شود یا قبل تر میگفتند بهمانی میخواهد اسم سمند را بگذارد ذوالجناح!!!!

آیا مردم باز فریب این گونه القائات را خواهند خورد؟!

باید منتظر شد و دید که آیا حنای تئوریسین های امنیتی اصلاحات هنوز رنگ سابق را دارد یا نه!
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی خیابان انقلاب
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
ای بابا این هایی که این عزیزان رسانه دارن میگن همش تیشه میشه به ریشه خودمون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین