پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۷۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
عصر دهم آذر ماه جنبش خودرویی مردم قم که قرار بود در محکومیت ترور دانشمند شهید فخری‌زاده برگزار شود، بدلیل شرایط کرونایی با ممانعت پلیس مواجه شد.
شعار سال: عصر دهم آذر ماه جنبش خودرویی مردم قم که قرار بود در محکومیت ترور دانشمند شهید فخری‌زاده برگزار شود، بدلیل شرایط کرونایی با ممانعت پلیس مواجه شد.

گفته شده که پلیس بدلیل ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماع در قم بدلیل شرایط قرمز کرونایی، مانع از انجام این مراسم شد و به همین منظور مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) که قرار بود این حرکت در آن انجام شود را مسدود کرد.  

این حرکت که با فراخوان‌هایی از یکشنبه در فضای مجازی، آغاز شده بود، عصر دوشنبه پس از تجمع چندین خودرو در ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص)، بدلیل بسته بودن مسیر، نتوانست ادامه پیدا کند.  

متولیان راهپیمایی خودرویی در قم طبق اطلاعیه قبلی قرار بود مسیر ۷ کیلومتر بلوار پیامبر اعظم (ص) را توسط خودرو‌های خود راهپیمایی نمایند.

به گفته حاضران، خودرو‌های حاضر در این حرکت با پرچم‌های ایران و پلاکارد‌هایی از تصاویر شهدای هسته‌ای و شهید فخری‌زاده قرار بود این اقدام را برغم شرایط کرونایی و محدودیت‌های دو هفته‌ای ستاد ملی مبارزه با این ویروس برگزار کنند.

گفته می‌شود پس از پراکنده شدن خودرو‌ها توسط پلیس، تعداد معدودی از خودرو‌ها در حوالی تقاطع بلوار بسیج تجمع کردند که این حرکت تا پیش از نماز مغرب و عشا به پایان رسید.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل شهید دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل ایشان مورد حمله واقع و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی و انفجار، این دانشمند برجسته به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد، ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبر آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۱  آذر  ۱۳۹۹، کدخبر:۱۴۶۱۵۰۸، khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
امان از دست اين شهر هاي مذهبي من از اولي كه كرونا اومده سمت قم نرفتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
این حرکت ها برای محکوم کردن شهادت و ابراز حس انزجار در شرایط کرونایی یجور خودزنی به حساب می‌آید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین