پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۹۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
رییس پلیس تهران بزرگ با تاکید بر حضور افسارگسیخته مجرمین در فضای مجازی، با ابراز گلایه از برخی سایت‌های داخلی همچون شیپور و دیوار گفت: دستگاه‌های زیربط باید از افرادی که از بستر سایت‌های دارای مجوز استفاده می‌کنند، تعهد بگیرند؛ دامنه تخلفات در این سایت‌ها به موادمخدر محدود نبوده و پای اسلحه نیز به این فضا‌ها باز شده است.

شعار سال: فضای مجازی همچنان در گیر و دار اقدامات متخلفانه فراوانی است که منجر به گلایه شدید مسئولین انتظامی کشور شده است. جرائمی که دیگر هیچ خط قرمزی را رعایت نمی کنند و مشاهده آن ها در سایت های داخلی منجر به تعجب بسیاری شده است. امری که نیازمند رصد و برخورد جدی تر مدیران این سایت ها با تخلفات است.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در این خصوص گفت: طی روزهای اخیر یک تن موادمخدر که به صورت یک گرم یک گرم بسته بندی شده بود در تهران کشف شد. برخی از این موادمخدر از بررسی های ما در فضای مجازی کشف شد.

او افزود: 500 صفحه مجازی مورد رصد قرار گرفتند که منجر به دستگیری 25 نفر از فروشندگان موادمخدر در فضای مجازی شد و از این افراد 25 کیلوگرم موادمخدر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:  یکی از نگرانی های اصلی ما در فضای مجازی همین امر است و خانواده ها باید نسبت به این امر هوشیار باشند تا فرزندان آن ها گرفتار موادمخدر نشوند

سردار رحیمی ادامه دادمتاسفانه حضور مجرمین در فضای مجازی افسارگسیخته شده است. امروزه مجرمین بعضا از سایت هایی استفاده می کنند که در داخل کشور  فعالیت می کند و مجوز رسمی دارند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرددستگاه های زیربط از افرادی که از بستر آن ها استفاده می کنند باید تعهد گیرند. امروز ما از سایت هایی همچون دیوار و شیپور گلایه داریم و باید با سخت گیری اعلام کنند که فعالیت های مجرمانه ممنوع است و با آن ها برخورد کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود:متاسفانه این تخلفات صرفا محدود به موادمخدر نیست و شاهد هستیم حتی پای اسلحه به این فضاها باز شده است و بعضا موارد غیراخلاقی نیز در آن ها دیده می شود. متاسفانه برخی از متصدیان کاملا در این زمینه بی خیال هستند و اقدامی انجام نمی دهند.

سردار رحیمی در پایان با اشاره به یک پرونده دیگر گفت: در یک پرونده دیگر از یک صفحه مجازی 10 کیلوگرم موادمخدر آماده فروش کشف شد و 4 نفر از متولیان آن نیز دستگیر شدند. این موادمخدر گل بوده است و در بسته های کوچک آماده پخش کردن بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۹۶۸۱۸، borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
فضای مجازی به امان خدا رها شده مخصوصا در زمینه اینستاگرام با اون چالش های بی شرمانش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
تخلفات فضای مجازی باید بهتر از این ها اجرایی بشه که بتونن بر اوضاع کنترل و مدیریت داشته باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
یه آقای بازیگر همین اسلحه کشی رو جلو دوربین برای شو اسلحه کشیدن که شنیدم مجازات هم شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
برای جذب فالوور در این روزها دارن دست به هر اقدام شنیئی میزنن واقعا برای فای مجازی کشور متاسفم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین