پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت رفاه گفت: اگر زمانی بیکاری سبب گرایش به اعتیاد بود، اکنون شاهد هستیم که این معضل به محیط کار کشیده شده و بیش از 20 درصد نیروی کار به اعتیاد مبتلا هستند.
شعارسال: مهندس مهدی حیدریان در نشست کشوری برنامه ملی استقرار مداخلات پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار و تولید گفت:نیروی کار می‌تواند زیربنای اصلی در استقلال کشور و استقلال فرهنگی باشد و اگر جامعه کار، سلامت جسمی و روحی نداشته باشد نمی‌تواند این نقش را ایفا کند.

وی افزود: اگر زمانی بیکاری سبب گرایش به اعتیاد بود، اکنون شاهد هستیم که این معضل به محیط کار کشیده شده و بیش از 20 درصد نیروی کار به اعتیاد مبتلا هستند. معاون فرهنگی اجتماعی وزارت رفاه از تدوین سند جامع فرهنگی اجتماعی و ورزشی خبر داد و گفت: این اسناد راهبرد ما را در این حوزه‌ها مشخص می‌کنند و در تلاش هستیم تا به کمک آنها ضمن شناخت وضعیت موجود دلایل بروز آسیب‌ها را شناسایی کنیم.

حیدریان ادامه داد: در حوزه اجتماعی به دنبال ایجاد مراکز جامع رفاه و ارائه خدمات به جامعه کار هستیم تا بتوانیم در بخش‌های آموزشی، خدماتی و رفاهی اقداماتی را انجام دهیم که این امر با همکاری وزارت صنعت، دنبال می‌شود. وی افزود: همچنین به دنبال ایجاد خانه‌های فرهنگ کار و تلاش هستیم که اساسنامه آن نوشته و توسط وزیر ابلاغ شده است و باید این خانه‌ها تا پایان سال ایجاد شوند. معاون فرهنگی اجتماعی وزارت رفاه افزود: در بخش ورزشی نیز اساسنامه‌های موجود اصلاح شدند تا بتوانیم با هیأت‌امنای مستقل و تشکیلات استانی بزرگترین زنجیره ورزشکاری را ایجاد کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران، صفحه 7، تاریخ انتشار: سه شنبه 13 مهر 1395، شماره: 6327.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
0
چشم و دل وزیر بی خیال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی روشن. وزیری که در طول دوره وزارت خود توان ذکر سه عملکرد محوری از خود را ندارد و روزمرگی را در پیش گرفته است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین