پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۱۵۲۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
مدیرعامل بیمه ملت با تاکید بر اینکه ارتقای سطح فرهنگ بیمه‌ای کشور با شعار میسر نمی‌شود و همچنین با تبریک روز بیمه گفت که راز تحقق این راهبرد ملی در گروی صیانت از حقوق بیمه‌گزاران و پاسخ شایسته به نیاز‌های آنان است.

شعار سال: سیزدهم آذرماه، روز بیمه، بهانه‌ای است برای تاکید بر این واقعیت که ارتقای سطح فرهنگ بیمه‌ای در کشور تنها به گفته‌ها و شعار‌ها ممکن نخواهد بود و راز تحقق این راهبرد ملی در گروی صیانت از حقوق بیمه‌گزاران و پاسخ شایسته به نیاز‌های آنهاست.

 افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ایران با توجه به ریسکهای نوظهور در صنعت بیمه؛ با تهدید‌ها و ریسک‌های طبیعی و پیش‌بینی نشده زیادی روبه‌روست و تلاش برای ارتقای سطح آگاهی مردم ایران نسبت به ضرورت استفاده از خدمات بیمه‌ای یک جهاد ملی است.

 موفقیت بیمه ملت در صنعت بیمه کشور را باید با در نظرگرفتن چالشهای اقتصادی کشور و تهدیدها و تنگناهای ناشی از فشارها و تحریمهای ظالمانه دشمنان مردم ایران به عنوان یک دستاورد بزرگ پاس بداریم و در راستای تحقق شعار و باور «بیمه ملت، همراه خانواده» گام برداریم.

از همین رو، ما در شرکت بیمه ملت، علاوه بر اینکه باید پاسدار منافع و حقوق بیمه‌گزاران و سهامداران و ذی‌نفعان خود باشیم، یک مسئولیت ملی داریم که موفقیت در ایفای این مسئولیت سترگ، با شناخت دقیق نیاز‌های جامعه و طراحی محصولات بیمه‌ای جدید با استفاده از ایده‌های خلاق به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

بیمه ملت با حضور متوالی ۹ سال در سطح یک توانگری مالی شرکتهای بیمه، می‌کوشد تا با انجام فعالیت‌های بیمه گری با تأکید بر مدیریت ریسک، مدیریت منابع مالی و وصول مطالبات، انتخاب و جذب پرتفوی سودآور، توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، تقویت کمی و کیفی شبکه فروش و حفظ و توسعه سرمایه انسانی؛ آینده‌نگری با برنامه دقیق و کارشناسی شده را رسالت خود قرار داده و با استفاده حداکثری از دانش، تخصص و تعهد تمامی اعضای خانواده بیمه ملت به سمت آینده روشن گام بردارد.

از همین منظر بیمه ملت تلاش دارد تا فصل تازهای را در صنعت بیمه کشور با هدف ارائه آنلاین بهترین و باکیفیتترین خدمات بیمهای برای بیمهگزاران رقم بزند.

در سیزدهم آذر ۹۹، روز ملی بیمه، با قدردانی صمیمانه از اعتماد بیمه‌گزاران عزیز و همیشه همراه و سهامداران محترم، بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های مدیران، کارشناسان، کارکنان و به طور ویژه، شبکه گسترده نمایندگان بیمه در سراسر کشور از گذشته تا اکنون تشکر کرده و دست مریزاد بگویم و امیدوارم با همکاری و همراهی همه هموطنان عزیز، ارگان‌ها و سازمان‌ها بتوانیم بر ویروس منحوس کرونا پیروز شویم و این پیروزی را همراه با عموم مردم دنیا جشن بگیریم.

در پایان، برای تمام هموطنان عزیز از خداوند منان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۳آذر 1399، کد خبر: ۴۸۶۸۵۶، eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
بیمه ملت هم واقعا در زمینه خدمت دهی به مردم به بهترین شکل داره عمل میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین