پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۶۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: جاذبه‌های گردشگری قزوین با وجود تنوع و فراوانی قابل توجه کمتر شناخته شده و نیازمند معرفی بیشتر است.

شعار سال: علی اصغر مونسان روز سه شنبه در آیین بازگشایی و احیای تله سی یژ و افتتاح پیست اسکی منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک، افزود: قزوین استانی پر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی است اما مشکل آن در کمتر شناخته شدن این جاذبه‌ها در بین هموطنان و گردشگران خارج از کشور است.

جاذبه های گردشگری قزوین نیاز به معرفی بیشتری دارند


وی اظهار داشت: قزوین با جاذبه‌های فراوان به دلیل نزدیکی به مرکز کشور می‌تواند بازار هدف گردشگری شهرهای بزرگی مانند تهران و کرج باشد و باید به این ظرفیت ویژه توجه کرد و از آن برای رونق گردشگری این استان استفاده نمود.
مونسان در ادامه با اشاره به بازگشایی تله سی یژ قزوین، گفت: از بوستان ملی باراجین و دهکده طبیعت که چسبیده به شهر قزوین است تا کامان و زرشک یک محور گردشگری منحصر به فرد و فوق العاده وجود دارد که می‌تواند قزوین را به یکی از قطب‌های گردشگری طبیعی و تفریحی در کشور تبدیل کند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با راه اندازی پیست اسکی در کنار تله سی یژ و اجرای طرح‌های پیش بینی شده مانند پارک آسمان تاریک، خانه‌های اسکیمویی، پارک کودکان و نزدیکی این مجموعه به بوستان باراجین می‌توان یک شهر گردشگری را در این محور ۲۵ کیلومتری ایجاد کرد.
وی تاکید کرد: قزوین باید با تلاش مدیران استانی،تقویت سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت‌های گردشگری و معرفی بیشتر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی از استان عبوری به یک مقصد مهم گردشگری در ایران تبدیل شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۱۶۶۰۰۵، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
اینکه ما رسانه هامون در باتاب پدیده های گردشگری استان ها به شدت ضعف دارن شکی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
نه تنها قزوین بلکه خیلی از استان ها ما اصلا شرایط ویژه ای برای معرفی خواستگاه های گردشکری خودشون ایجاد نکردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین