پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۲۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دوران کرونا باعث تغییر دیدگاه مخالفان ارتباطات روستایی شد، گفت: این شرایط ثابت کرد که اگر مقاومت وزارت ارتباطات در مقابل این تفکر باطل نبود هم‌اینک بیش از ۹۰ درصد روستاهای کشور به اینترنت متصل نبودند.
شعار سال: محمدجواد آذری جهرمی شامگاه جمعه در پایان سفر امروز خود به شهرستان‌های شمال سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه وظیفه ما تلاش برای برقراری عدالت ارتباطی است، گفت: شاید بچه‌هایی که امروز محروم هستند فردا نخبگان آینده‌ساز ما باشند.

وی با اشاره به اینکه شرایط برابر برای تمام بچه‌های ایران زمین باید فراهم شود، افزود: مخالفان توسعه ارتباطات در روستا‌ها از تهمت اجرای برنامه ۲۰۳۰ تا مسائل دیگر را مطرح کردند و وزارت ارتباطات برای این کار تحت فشار قرار گرفت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: ما در سیستان و بلوچستان هستیم تا کار ارتباطات روستایی این استان را تمام کنیم و شیرینی آن کام مردم را شیرین کند.

وی تصریح کرد: وقتی در این مناطق حضور پیدا می‌کنیم و دانش‌آموزی می‌گوید ۹ ماه از سال از تحصیل دور بوده، نگاه و صدای آن در چشم و گوش ما همیشه می‌ماند که بدانیم در مقابل چه کسانی مسوول هستیم.

آذری جهرمی به پیگیری‌های نمایندگان مردم این مناطق در مجلس نیز اشاره‌ای کرد و افزود: انتقاد و پیگیری حق نمایندگان است.

وی به اعلام آمادگی مردم در این چند روز گذشته برای کمک به انجام پروژه‌ها در روستا‌ها خبر داد و گفت: این کمک و همدلی برای توسعه، بزرگ و با ارزش است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.  

محمدجواد آذری جهرمی به همراه احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز با هدف بررسی وضعیت ارتباطی و مخابراتی شمال استان، عازم منطقه سیستان شد.

وی در جریان سفر به منطقه سیستان از روستای حسن آباد ورمال، روستای نورمحمد دشتی نیمروز، روستای سیادک هیرمند و روستای قلعه کنگ شهرستان زهک و زیرساخت‌های مخابراتی این مناطق بازدید کرد.

وزیر ارتباطات حدود یک هفته است که در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان به سر می‌برد و از نزدیک مسایل و مشکلات این حوزه را رصد می‌کند.

وی در این سفر ۱۰ روزه به سیستان و بلوچستان روند محرومیت زدایی حوزه ارتباطات روستایی و مناطق محروم این استان را پیگیری می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۱۶۹۷۸۴، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
واقعا هم تا الان همينطور بوده هر محرومي ميتونه نخبه اي باشه در اينده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
من با اين روحيه جهادي كه طرف ميره تو دل كار خيلي حال ميكنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین