پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۷۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که توقیف نفت‌کش کره مرتبط با بلوکه شدن پول‌های ایران در این کشور است بیان داشت: اگر کسی گروگانگیر باشد دولت کره جنوبی است که به بهانه‌های واهی بیش از ۷ میلیارد دلار ما را گروگان گرفته است.
شعار سال: سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که توقیف نفت‌کش کره مرتبط با بلوکه شدن پول‌های ایران در این کشور است بیان داشت: اگر کسی گروگانگیر باشد دولت کره جنوبی است که به بهانه‌های واهی بیش از ۷ میلیارد دلار ما را گروگان گرفته است.

علی ربیعی در نشست خبری خود اضافه کرد: حتی در مورد کالا‌هایی که ادعا می‌شد تحریم نیست، از اینکه در شرایط سخت و دشوار که حتی وارد کردن چند میلیون تن نهاده و دارو برای مردم ما بسیار مهم بود، به بهانه‌های واهی امتناع کردند.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری گفت: ما گروگان گیر نبودیم اگر کسی گروگانگیر باشد، این دولت کره بوده است و حافظه تاریخی ملت ما این را فراموش نمی‌کند. آن‌ها هیچ تلاش برای اینکه این پول بتواند در مسیر خدمت به مردم را بگیرد انجام ندادند.

سخنگوی دولت اظهار کرد: در مورد این کشتی هم آنچه که مقامات نظامی و قضایی اعلام کردند، بنا بر حکم قضایی بوده و به علت آلودگی نفتی در خلیج فارس توقیف شده است قبلا هم به آن هشدار داده شده است. قطعاً درخواست هم درخواست فنی بوده یعنی از سوی یک نهاد فنی این درخواست صورت گرفته و در دنیا هم مرسوم است و مسئله غامض و پیچیده‌ای نیست.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار:۱۶دی ۱۳۹۹، کد خبر: entekhab.ir، ۵۹۴۳۵۱
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
تمام دنیا این توقیف کشتی رو بولد کرده و ایران رو مقصر می‌دونه همه چیز صحنه سازی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
همين صحبت نشون ميده كه ما داريم اذيتشون ميكنيم چون اون ها هم اذيت كردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
اصلا مهم نيست كه جهان با خودش در اين مورد چي فكر ميكنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین