پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۴۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: با توجه به وجود معادن غنی سنگ در استان، ایجاد یک شهرک تخصصی سنگ‌بری برای جلوگیری از خام‌فروشی این ثروت و برای توسعه استان یک ضرورت است.
شعار سال: حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر در نشست خبری با اصحاب رسانه، به رویکرد خود در دوران نمایندگی اشاره کرد و اظهار داشت: حرکت و رفتار‌های یک نماینده باید در راستای ساختارسازی بوده و برای توسعه استان گام بردارد.

وی افزود: با توجه به اینکه استان ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد بنابراین نمایندگان به جهت توانمندی‌ها و جایگاه مهمی که در دعوت از سرمایه‌گذاران برعهده دارند می‌توانند نسبت به تحرک‌بخشی به این امر اهتمام جدی داشته باشند و برای توسعه آن نیز باید سرمایه‌گذاران دولتی و بخش‌خصوص و تعاونی بیشتر پایه کار بیایند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با درخواست از معاون تعاون کشور، ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای فعال‌سازی تعاونی‌ها در استان اختصاص یافت، عنوان کرد: با فعال‌سازی تعاونی‌های راکد زمینه اشتغال جوانان فراهم شده و سرانه درآمد مردم افزایش می‌یابد.
 
فعالسازی واحدهای راکد

وی گفت: در حال حاضر بخش‌های خصوصی به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا متضرر شده‌اند که قوه‌قضاییه، بانک‌ها و نمایندگان استان باید در راستای فعال‌سازی واحد‌های راکد اهتمام داشته باشند.

ذاکر با اشاره به اینکه باید نقش سازمان‌های سرمایه‌گذاری صنایع و شستا در استان تقویت شود، اظهار داشت: شستا به عنوان یا ابر قدرت اقتصادی وزارت تعاون در جایگاه خاصی پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه اگر مدیرعامل شستا سفری به ارومیه داشته باشد می‌تواند در رابطه با موضوعاتی که مردم و تیم اقتصادی استاندار آذربایجان غربی خواستار آن است، به تفاهم برسند، تصریح کرد: در این صورت عزم و اراده و تصمیم برای سرمایه‌گذاری مناسب شستا نسبت به مسوولان استانی انجام می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین با توجه به وجود معادن غنی سنگ در استان، ایجاد یک شهرک تخصصی سنگ‌بری برای جلوگیری از خام‌فروشی این ثروت و برای توسعه استان یک ضرورت است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از می‌متالز، تاریخ انتشار: ۲۰ دی۱۳۹۹، کدخبر: me-metals.ir، ۱۵۳۴۷۱
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
داریم کم کم خبرهای خوبی در زمینه تولید سنگ ها اهم از سنگ های قیمتی میشنویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
چرا بايد وقتي پتانسيل موضوعي وجود داره اين همه اهمال كاري صورت بگيره؟ بدبختي كم داريم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین