پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۰۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش قم گفت: ۴۰ درصد نوآموزان واجد شرایط سنی در دوره پیش‌دبستانی این استان که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، نام‌نویسی کردند.

شعار سال: مریم سادات پناهنده،‌ افزود: با توجه به حاکم بودن شرایط خاص در استان به دلیل شیوع ویروس کرونا، سلامت کودکان از دغدغه‌های جدی خانواده‌ها و کادر آموزش‌وپرورش بود و ‌امکان حضور آن‌ها در کلاس‌های پیش‌دبستانی وجود نداشت.

وی اضافه کرد: بر این اساس، کلاس‌های پیش‌دبستانی مجازی برگزار می‌شود و به دلیل شرایط اقتصادی کاملا رایگان است.

وی ادامه داد: چند پایگاه در هر ناحیه نسبت به ثبت‌نام کودکان اقدام می‌کنند که خانواده‌ها باید برای ثبت‌نام یک‌بار به این پایگاه‌ها مراجعه کنند و سایر خدمات به‌صورت مجازی ارایه می‌شود.

پناهنده با اشاره به این‌که متولدان نیمه دوم سال ۹۳ و نیمه اول سال ۹۴ واجد شرایط ثبت‌نام در دوره پیش‌دبستانی هستند، ادامه داد: ثبت‌نام از اوایل آبان ماه شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر ثبت‌نام نوآموزان واجد شرایط پیش‌دبستانی در این دوره‌ها، افزود: مربیان برخی نواحی در شبکه آموزشی شاد و برخی نیز در پیام‌رسان‌های ایرانی مانند ایتا گروه تشکیل داده‌اند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزانی که دوره پیش‌دبستانی را گذرانده‌اند در آمادگی تحصیلی، یادگیری و برقراری ارتباط کاملا آماده‌تر از سایر دانش آموزان هستند.

امسال حدود ۲۸ هزار نفر نوآموز واجد شرایط در دوره پیش‌دبستانی هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۱۸۱۴۷۴، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین