پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۳۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
مرگ بر کسی که می‌گوید: «به نظام توسعه جهانی تن دهید» / سنّتی‌ها دچار تأخّر تاریخی و فرهنگی هستند / دست استمداد دراز می‌کنم به سوی برادران سپاه، بسیجیان صادق و طلبه‌های روشن اندیش / نحوه زندگی شهید سلیمانی با وجدان مغفوله این امّت پیوند خورده است / درباره تتلو اظهار نظر نمی‌کنم.

  شعار سال:ما یک کشور تازه به دوران رسیده نیستیم، ما یک کشور تازه ظهور یافته نیستیم، ما یک قوم بزرگ تاریخی هستیم، هم نیروهای خارجی باید بدانند که با این ملت هر کاری نمی‌توانند بکنند، هم نیروهای داخلی باید بدانند با این ملت هر کاری نمی‌توانند بکنند. این ملت، ملت بزرگی است، این ملت برای خودش شخصیت دارد.

سردار سلیمانی نحوه زیستنش، آرمان‌ خواهی‌اش، خلوصش و فداکاری‌اش با وجدان مغفوله این ملت بزرگ پیوند خورده بود / اگر میان نیروهای انقلابی، ما چند نفر مثل او داشتیم و نگاه او، امروز مشکلات ما بسیار بسیار کمتر بود.

شاه یک حکومت سکولار بود، این‌جا به اصطلاح یک حکومت دینی است اما مناسبات ما در جهان فرقی نکرده است؛ آن موقع ما نفت فروش بودیم، الان هم ما نفت فروش هستیم، آن موقع هم ما خام فروش بودیم، الان هم خام فروش هستیم.

آقای خمینی و آقای خامنه‌ای آخوند به مفهوم سنتی نیستند، بسیار بسیار فاصله دارند اما امروز کسانی سخنگوی انقلاب شده‌اند که در واقع هیچ نسبتی ندارند و دارند خفه می‌کنند. من دعوتم از نیروهای انقلاب این است که باید خیلی از نیروهای منحط سنتی فاصله بگیرند.

بر پدر آن کسی که این حرف [دین در زمینه سیاست و امور حاکمیتی اظهار نظر ندارد] را زد لعنت. من کی گفتم دین در مورد حکومت اظهار نظر ندارد؟ دین می‌گوید مناسباتت باید انسانی باشد، کرامت انسانی حفظ شود، ارزش‌های اخلاقی حفظ شود. در خصوص اینها صحبت دارد.

نیروهای انقلابی، یگانه نیرویی هستند که من به ایشان امید دارم. به اپوزیسیون به هیچ وجه، به نیروهایی غیر از نیروهای انقلابی یعنی غیر از بچه‌های سپاه، غیر از بچه‌های بسیج و غیر از طلبه‌های روشن اندیش، اینان یگانه امید من در این کشور هستند / من دست دراز به سوی برادران پاسدارم، بچه‌های بسیج صادق و طلبه‌های نواندیش دراز می‌کنم. بیاییم دست به دست هم بدهیم و یک وفاق ملی ایجاد کنیم تا بتوانیم کشور را نجات دهیم.

تعداد بازدید : 11


پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از آپارات

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
دمشون گرم که یکبار برای همیشه دارن موضع شون رو مشخص میکنن همه مردم باید این مدل فکری رو تو خانواده هاشون پیاده کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
نیروهای انقلابی در ایران واقعا این علم اقتصاد مقاومتی و هزار تا چیز دیگه که به درد مردم میخورد رو سرپا نگه داشتن و از هیچ گزندی نهراسیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
امیدی که ایشون تازه به نیروهای انقلابی پیدا کرده رو باید مردم سال ها پیش پیدا میکردن تا الان در زمینه نظامی ده برابر جلو تر بودیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین