پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۹۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
در جهان امروزی، توسعه معادن زغالسنگ به عنوان منبع مهم انرژی ، با در نظر گرفتن سیاست های راهبردی و کلان از اصلی ترین برنامه های کشورهای توسعه یافته است. ولی متاسفانه در ایران برنامه ای مدون برای حمایت از زغالسنگ و صنایع وابسته به آن وجود ندارد.و عوامل متعددی منجر به غفلت از این سرمایه شده است.این در حالیست که با وجود پیدایش منابع متنوع انرژی در جهان اما زغالسنگ همچنان مهم ترین منبع انرژی است.در واقع با وجود منابع زیاد نفت و گاز در ایران توجه به این سرمایه ملی مغفول مانده است.
متن:در جهان امروزی، توسعه معادن زغالسنگ به عنوان منبع مهم انرژی ، با در نظر گرفتن سیاست های راهبردی و کلان از اصلی ترین برنامه های کشورهای توسعه یافته است. ولی متاسفانه در ایران برنامه ای مدون برای حمایت از زغالسنگ و صنایع وابسته به آن وجود ندارد.و عوامل متعددی منجر به غفلت از این سرمایه شده است.این در حالیست که با وجود پیدایش منابع متنوع انرژی در جهان اما زغالسنگ همچنان مهم ترین منبع انرژی است.در واقع با وجود منابع زیاد نفت و گاز در ایران توجه به این سرمایه ملی مغفول مانده است.
  سایه طلای سیاه بر معادن زغال سنگ ایران. ویدئو را مشاهده نمائید.
تعداد بازدید : 4
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین،تاریخ انتشار: 27دی1399، کدخبر7258101،akharinkhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
چي تو اين كشور در زمينه اقتصادي مورد حمايت هست كه اين باشه؟ بعيد ميدونم شرايط رو بتونيم تغيير بديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
خيلي از چيز ها در ايران و در زمينه معدني زير سايه بي عدالتي و بي حمايتي قرار دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین