پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۳۶۸
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده را تشریح کرد.
شعار سال: رسول کوهپایه‌زاده، وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن در خصوص آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن، اظهار کرد: امروز جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان ردیف دوم و سوم پرونده یعنی همسر و خواهر آقای فرهاد زاهدی‌فر در شعبه ۶۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

وی افزود: توجه این جلسه به نقش مهم و اساسی و موثر متهم ردیف دوم به عنوان رئیس هیأت مدیره آریوپرگاس آیلین در عملیات مجرمانه بود. متهم وجوه و اموال غیر منقولی از این راه تصاحب کرده بود و نقش موثری در انتقال و از دسترس خارج شدن میلیاردها تومان پول متعلق به شکات و مالباختگان در کشور ترکیه داشته است.

وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن ادامه داد: دادگاه سوالات لازم را جهت کشف حقیقت و احراز واقعیت از متهم به عمل آورد که کمک شایانی به آشکار شدن دفاعیات بلاوجه کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه رأی دادگاه بدوی، معاونت در بزه کلاهبرداری را برای متهم احراز کرده اعتراض ما به رأی دادگاه بدوی از این باب بود که اقدامات و افعال مجرمانه متهم، مصداق مشارکت در کلاهبرداری است.

کوهپایه‌زاده گفت: زمان جلسه بعدی رسیدگی متعاقباً تعیین و ابلاغ خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار ۳۰ دی ۱۳۹۹، کد خبر: 459701، etemadonline.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین