پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۹۳۷
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
ابطحی در واکنش به اظهارات اخیر محمود واعظی نوشت: «من به بحث نمک نشناسی کاری ندارم. اما توجه اصولگرایان را که تمام تلاششان این است روحانی را اصلاح طلب جا بزنند، به این سختان رییس دفتر محترم جلب میکنم.»

شعار سال: سید محمد علی ابطحی در عکس العمل به سخنان واعظی رییس دفتر رییس جمهور در فضای مجازی نوشت: «واقعا همه اصلاح طلبان باید از آقای واعظی تشکر کنند.

بار چندمی است که میگوید روحانی اصلاح طلب نبوده و اصلاح طلبان برای رای آوردن روحانی هیچ تلاش نکرده اند. می گوید تازه چندین پست استانداری و معاونت وزیر به اصلاح طلبان هم داده که باید تشکر کنند.

من به بحث نمک نشناسی کاری ندارم. اما توجه اصولگرایان را که تمام تلاششان این است روحانی را اصلاح طلب جا بزنند، به این سختان رییس دفتر محترم جلب میکنم.

تندروها میدانند روحانی که تمام شده اما آنها میخواهند با روحانی اصلاحات را تمام شده اعلام کنند که دیگر مثل گذشته یک تکرار میکنم خاتمی همه معادلات را به هم نزند.

سخنان واعظی در این شرایط خیلی قابل تقدیر است.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری جماران، تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۴۹۳۰۶۷، www.jamaran.news.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین