پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
متاسفانه سال‌های سال است که با سو استفاده از فرمایش امام در خصوص در راس بودگی مجلس، نظارت بر عملکرد نمایندگان و مطالبه گری از آن‌ها را فراموش کرده ایم و این شرایط، بستری شده است برای اجازه به سلیقه گرایی برخی از نمایندگان. نمایندگانی که متاسفانه بنا بر شواهد کاملا عینی و تجربی حداقل دانسته‌ها و توانمندی‌های حرفه‌ای آن‌ها می‌تواند زیر سوال باشد (بررسی اینکه، فیلتر‌های نظارتی شورای نگهبان برای بعضی از این افراد چقدر نادرست عمل کرده، بحث دیگری است). آقای نماینده، دیروز هشدار دادیم که تکرار این شیوه سخن گفتن و تفسیر گذاری بعد از آن، عواقب دارد و هزینه‌های زیادی را می‌تواند از فرد طلب کند.
شعار سال: «بهروز محبی نجم آبادی»، نماینده مردم سبزوار در مجلس، روز گذشته (یک شنبه 11بهمن 99) در مصاحبه با خبرگزاری برنا در واکنش به فضای رسانه ای در ماجرای سیلی زدن عنابستانی دیگر نماینده سبزوار به یک سرباز آن هم به دلیل اجرای قانون مطرح کرد: «عده ای در کشور هزینه درست کاری را بالا بردند و هرچه شفاف باشی علیه تو گارد می گیرند، فضای رسانه ای تبدیل شده به عده‌ای شعبان بی مخ که از کاه کوه می سازند.» صحبت های این نماینده و استفاده از لفظ «شعبان بی مخ» واکنش های زیادی از سوی اصحاب رسانه و خبرنگاران به همراه داشت.

در همین راستا او از خبرنگار ما خواست تا در توضیحی از اصحاب رسانه دلجویی کند.
محبی نجم آبادی با تاکید بر اینکه خبرگزاری ما در انتشار صحبت های دیروز او امانتدار بود گفت: من همیشه مصاحبه مطبوعاتی دارم و احترام ویژه ای برای رسانه ها قائلم اما روی صحبت من با عده ای است که مسایل کشور را به حاشیه می‌برند، دروغ پردازی می کنند و اصل ماجرا را جا به جا می کنند، آنها را شعبان بی مخ خطاب کردم.

او ادامه داد: مشخصه شعبان بی مخ دروغ پردازی است، کسانی که از کاه کوه می‌سازند و افکار عمومی را تحت الشعاع مسایل خاص و ویژه که مورد نظر خودشان است قرار می دهند. من همیشه رسانه ها را زبان گویای مردم می دانم رسانه ها اگر به رسالت خود درست عمل کنند می توانند به ما نمایندگان که مدعی مبارزه با فساد هستیم یاری برسانند. رسانه ها را با خودمان هم مسیر می دانیم و به آنها نیازمندیم.

محبی نجم آبادی افزود: رسانه های مطمئن باشند وقتی به وظیفه ذاتی خود براساس حقایق عمل می کنند قطعا مورد تشویق و توجه ما هستند و اجازه نمی دهیم به آنها اهانت شود. هرگز به رسانه ها اهانت نمی کنم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 13 بهمن 1399، کد خبر: 1129866،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
0
هرچي تو اين مملكت ميكشيم از سر همين سو نظارت ها بر رفتار و كنش هاي نماينده هاي مردم در ايران هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین