پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۵۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
رئیس جمهور سابق لهستان و برنده جایزه نوبل لخ والسا به دلیل همه گیری ویروس کرونا در جستجوی کار دوم است.
شعار سال : به گزارش اسپوتنیک شبکه Onet در این خصوص اطلاع داد. رئیس جمهور سابق لهستان و برنده جایزه نوبل لخ والسا به دلیل همه گیری ویروس کرونا در جستجوی کار دوم است.

این شبکه به نقل از والسا که در رشته الکترونیک تحصیل کرده، نوشت: " من با کمال میل به عنوان برقکار کار خواهم کرد. من هنوز قانون اوم، کرچف و برخی چیز‌های دیگر را به خاطر می‌آورم. اما بدبختی این است که همه چیز عوض شده و من نمی‌دانم که این ماشین‌ها حالا من را می‌کشند یا نه. "

این سیاست مدار ۷۷ ساله که به گفته خودش نمی‌تواند درآمد بیشتری داشته باشد و همسرش بیشتر از حد معمول هزینه شان خرج می‌کند. پس از بازنشستگی او ماهانه ۶ هزار زلوتی لهستان (تقریبا ۱۶۰۰ دلار) می‌گیرد. حقوق متوسط در لهستان ۴۹۰۰ زلوتی است.

اواخر سال گذشته نیز والسا از فقر خود خبر داده و گفته بود که آماده است گدایی کند.
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ایران اسپوتنیک ، تاریخ انتشار 13 بهمن 99 ، کد خبر : 202102017476385 ، ir.sputniknews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
0
اين نشون ميده كه اين ها وقتي رييس جمهور ميشن براي خودشون و خاندان خودشون چاه نفت نميكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین