پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۵۰
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
با توجه به غنای معدنی ایران و همچنین تصمیم دولت برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی سرمایه‌گذاری در حوزه معدن ایران تسهیل می‌شود ایران در این راستا 68 معدن را برای سرمایه‌گذاران خارجی معرفی کرد.

شعارسال: با توجه به اینکه ایران از نظر غنای خاک و وجود عناصر معدنی از غنای قابل توجهی برخوردار است و از سوی دیگر دولت ایران نیز به دنبال جذب سرمایه در این حوزه است به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاری در این بخش اقتصاد ایران رو به تسهیل است.

هم اکنون 68 ماده معدنی در ایران قابل استخراج است و به شر کت‌های خارجی توصیه شده است که هم اکنون به ایران به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری نگاه کنند. این شرکت‌ها هم اکنون به دنبال ورود به ایران برای استخراج مواد معدنی نظیر بلومیت، بوکسیت و برخی مواد معدنی کمیاب هستند.

کارشناسان حاضر در کنفرانس جهانی تامین مالی فعالیت‌های معدنی در لندن که در روز 13 اکتبر برگزار شد معتقدند دولت ایران نیز تمایل دارد تا با دعوت از شرکت‌های خارجی و ترغیب آنها برای همکاری با شرکت‌های ایرانی در زمینه اکتشاف و استخراج این بخش از اقتصاد خود را گسترش دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 24 مهر 1395، کدمطلب: 13950724000188 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین