پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از بهره‌برداری ۲۵ طرح عمرانی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.
احد فتوحی افزود: 4 واحد تولیدی در مجموع با سرمایه گذاری افزون بر 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی و با بهره برداری از آنها برای 80 نفر اشتغال زایی شده است.

احد فتوحی افزود: واحد تولید کارتریج لیزری بعنوان اولین و بزرگترین کارخانه تولید کارتریج لیزری در جنوب کشور با سرمایه گذاری 60 میلیارد ریال و اشتغال 15نفر، واحد تولید نایلون و نایلکس با سرمایه گذاری 80 میلیارد ریال و اشتغال 18نفر، واحد تولید نوشابه گازدار انرژی زا با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد ریال و اشتغال 40 نفر و واحد برنج کوبی با سرمایه گذاری 35میلیارد ریال و اشتغال 10نفر ،چهار واحدی بود که امروز به بهره‌برداری رسیدند و فعالیت خود را آغاز کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه در دهه مبارک فجر امسال 25طرح عمرانی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با افزون بر 3000میلیارد ریال مورد بهره برداری قرارگرفت،گفت:با بهره برداری از طرح های تولیدی و صنعتی برای 1300نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اضافه کرد:با بهره برداری از طرح های عمرانی و زیرساختی نیز بستر مناسبی برای استقرار واحد های صنعتی فراهم شده است.

فتوحی افزود: شهرک‌های صنعتی در استان فارس با جذب بیش از 7 هزار سرمایه گذار در قالب طرح‌های صنعتی، تولیدی ،صنفی و کارگاهی و فعالیت افزون بر 3330 واحد صنعتی فعال با بیش از 40 هزار فرصت شغلی نقش مهمی در توسعه صنعتی ایفا کرده که امیدواریم در آینده و با بهره برداری از واحدهای صنعتی در حال ساخت ظرفیت اشتغال افزایش قابل توجهی داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1399، کد خبر: 1036190،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین