پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۰۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
رئیس جمهور گفت: ما امروز در برابر ملت ایران سرافرازیم که به وعده‌هایی که به ملت دادیم در ۴ سال ونیم اول به خوبی عمل کردیم.
شعار سال : حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در سخنرانی خود به مناسبت ۲۲ بهمن گفت: آغاز چهل و سومین سال انقلاب اسلامی ایران با رنگ و بوی جدیدی روز‌های خود را آغاز کرده است. دورانی که به دلیل پروتکل‌های بهداشتی مردم عاشق انقلاب و امام آنطور که مورد نظر آن‌ها بود به خیابان‌ها بیایند و احساسات پاکشان را نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم به شکلی دیگر به خیابان‌ها آمدند، ادامه داد: امسال سال ۱۳۹۹ شمسی بود و انقلاب ما هم در سال ۱۳۹۹ هجری به پیروزی رسید. سال آینده سال ۱۴۰۰ پایان قرن چهاردهم و آغاز قرن پانزدهم است.

رئیس جمهور با اشاره به کودتای رضا شاه، گفت: سال ۱۲۹۹ با این شکل بسیار تاسف انگیز برای مردم ما و سلطه یک مستبد شروع شده بود، اما امسال در حالی جشن می‌گیریم که ملت ما در سال ۱۳۹۹ در یک جنگ سه ساله اقتصادی در حال پیروزی است.

روحانی بیان داشت: در آن ۱۰۰ سال دو کودتا را مردم شاهد بودند کودتای رضا خانی در ۱۲۹۹ و کودتای محمدرضا شاه در سال ۱۳۳۲.

وی بیان داشت: از سال ۹۷ تا به امروز سه سال در جنگ اقتصادی هستیم. پایان شب ظلمانی و طلوع فجر صادق برای همه آگاهان مشهود است. همه مردم جهان در این روز‌ها یک بدهکاری بزرگ به ملت ایران دارند.

رئیس جمهور بیان داشت: اگر ملت ایران در مقابل مستبد کاخ سفید نایستاده بود و اگر تدبیر دولت منتخب مردم نبود و اگر پس از خروج ترامپ ما هم از برجام خارج می‌شدیم یعنی پیروزی بزرگ و بدون مشکل برای ترامپ.

وی تصریح کرد: اگر ما از برجام خارج می‌شدیم همه تحریم‌ها بازمی‌گشت؛ آنکس که ترامپ را سرنگون کرد خدا بود و آنکس که به ظاهر ترامپ را سرنگون کرد مردم آمریکا بود. در این سه سال ترامپ سه بار نمد مال شد. شکست آمریکا و انزوای آمریکا در سازمان ملل درتاریخ جهان بی نظیر بود.

رئیس جمهور بیان داشت: ما امروز در برابر ملت ایران سرافرازیم که به وعده‌هایی که به ملت دادیم در ۴ سال ونیم اول به خوبی عمل کردیم. من دوران هشت ساله دولت تدبیر و امید را به سه بخش تقسیم می‌کنم. دوران ثبات و پیشرفت از ۹۲ تا ۹۶، دوران جنگ تحمیلی از ۹۷ تا ۹۹ و شش ماهه دولت که دوران بازآفرینی است.

وی با اشاره به آمار‌های دولت تدبیر و امید، گفت: من به مردم می‌گویم هر کجا که همه با هم بودیم و در کنار هم تلاش کردیم خداوند هم پیروزی را نصیب ما ساخت. من به مذاکره افتخار می‌کنم. مذاکره جزوی از حکمرانی دنیای مدرن و ارث پیامبر است.

رئیس جمهور گفت: خصوصی سازسی از افتخار دولت است. ما به همه شرکت‌های دولتی گفته‌ایم که دست از بنگاه داری بردارید و سهام خود را بفروشید. ما قبل از مذاکره در پی مبارزه با فساد بودیم. تنها در این دولت بود که موسسات غیر مجاز را منحل کرد. هم بهای حیثیتی و آبرویی که همچنان بعضی از آن می‌نالند و هم ۳۰ هزار میلیارد که از بانک مرکزی استقراض کردیم که بدهی مردم را بدهیم.

روحانی تصریح کرد: دیروز در افتتاح معمول هفتگیم، پنجاهمین سد را در این دولت افتتاح کردیم. تا پایان این دولت ۲۰۱ سد مخزنی ملی فعال خواهد بود. آن‌هایی که می‌پرسند ما چرا به دولت رای دادیم و رای ما چه تاثیری بود؛ اساس کار انتخاب است هر کجا مردم انتخاب خوب داشتند ثمره آن را در سال‌های بعد دیدیند. اگر خوب انتخاب کنیم آینده خوب و اگر بد انتخاب کنیم آینده بد داریم.

رئیس جمهور با طرح این پرسش که آن‌هایی که می‌پرسند دولت چه کرده است؟ گفت: دولت آب آشامیدنی را برای روستائیان ده برابر کرده است. دولت هر سال ۲.۵ هزار مگاوات به برق کشور افزوده است.
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22 بهمن 99 ، کد خبر : farsnews.ir ، 13991122000223
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین