پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
به نقل از یکی از لنج‌داران هندیجان، مقرر شده است که ملوانان بتوانند سه بار سفر و تخلیه بار در بندر‌های کشور داشته باشند. این در حالی است که علی بویری، فرماندار شهرستان هندیجان در این باره می‌گوید؛ تاکنون دستورالعمل جدیدی صادر نشده و روال قبلی ادامه دارد.
شعار سال: لنج‌داران فقط دو بار در سال مجوز سفر دارند و در هر سفر می‌توانند محموله‌ای معادل ۳۰ وانت به عنوان ته لنجی یا کالای ملوانی بدون اعمال تشریفات رایج ترخیص کالا‌های رسمی از گمرک خارج کنند.

یکی از لنج‌داران هندیجان گفت: مقرر شده است که ملوانان بتوانند سه بار سفر و تخلیه بار در بندر‌های کشور داشته باشند. این ابلاغیه روز شنبه ۲۵ بهمن ماه به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

علی بویری (فرماندار شهرستان هندیجان) در ارتباط با ادعای مطرح شده، گفت: تاکنون دستورالعمل جدیدی صادر نشده است و روال قبلی ادامه دارد. اگر ابلاغیه جدیدی صادر شده باشد به دست ما خواهد رسید.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۳۶۹۱۴، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین