پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۲۷۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
موسسه مالی جی پی مورگان آخرین بانک وال‌استریت است که حمایت خود را از رمزارز‌ها اعلام کرده. هرچند رئیس این موسسه مالی در سال ۲۰۱۷ این بازار را فضایی امن برای کلاهبرداری نامیده بود، اما حالا نظرش را تغییر داده است.
شعار سال : این هفته قیمت ارز‌های دیجیتالی با وجود سیگنال‌های مثبت و همچنین پذیرفته شدن آن‌ها از سوی موسسات مالی بزرگ، یک‌چهارم افزایش پیدا کرد. هرچند ایلان ماسک، مالک تسلا، حمایت خودش را از این بازار اعلام کرده بود، اما حمایت بزرگ‌ترین موسسه سرمایه‌گذاری آمریکا از رمزارز‌ها در چند روز گذشته به جذابیت بیشتر این بازار کمک کرد.

موسسه مالی جی پی مورگان آخرین بانک وال‌استریت است که حمایت خود را از رمزارز‌ها اعلام کرده. هرچند رئیس این موسسه مالی در سال ۲۰۱۷ این بازار را فضایی امن برای کلاهبرداری نامیده بود، اما حالا نظرش را تغییر داده است.

سایت برود فایننشال آمریکا هم در گزارشی به ورود موسسه جی‌پی مورگان به بازار رمزارز‌ها پرداخته و نوشته: «جیمی دیمون مدیرعامل جی پی مورگان در روز‌های اخیر نظرش را درباره رمزارز‌ها تغییر داده است.»

جیمی دیمون در سال ۲۰۱۷ نظر مثبتی نسبت به رمزارز‌ها نداشت و ادعا کرده بود بیت‌کوین فضایی مناسب برای کلاهبرداری فراهم کرده است. او حالا بعد از گذشت چهار سال از آن اظهارنظر، اعلام کرده این موسسه مالی به زودی از ارز دیجیتالی جدید این موسسه مالی به نام «JPM Coin» رونمایی می‌کند که از سوی یکی از بانک‌های بزرگ ایالات متحده پشتیبانی می‌شود.

بعد از اعلام این خبر، سوالی که ذهن افراد حاضر در این بازار را به خود مشغول کرده این است که برنامه این موسسه مالی چه تاثیری بر بازار ارز‌های دیجیتالی می‌گذارد؟ پاسخ کامل به این سوال تقریباً غیرممکن است، اما قطعاً به نظر می‌رسد رمزارز‌ها به جریان اصلی مالی به ویژه بخش بانکی نزدیک‌تر می‌شوند.

به گواه این گزارش، جی پی مورگان این اقدام را به نفع مشتریان خودش انجام داده است. در مجموع بیش از پنج تریلیون دلار هر روز از طریق بانک‌ها جابه‌جا می‌شود و جی پی مورگان با ورود به بازار رمزارز‌ها تلاش دارد انتقال پول را سریع‌تر، ارزان‌تر و امن‌تر انجام دهد.

این سایت در ادامه نوشته، با ورود این موسسه مالی به بازار رمزارزها، غیرمنتظره نیست که سایر بانک‌های بزرگ نیز از این الگو پیروی کنند. ریچ بورک رئیس محصولات و خدمات شرکتی TD Bank گفته: «این کار جی پی مورگان یک قدم بزرگ است. انتظار دارم نهاد‌های دیگر از جمله TD کار‌هایی از این دست انجام دهند.»

جوزف د پائولو مدیرعامل Signature Bank که در گذشته یک ارز دیجیتالی به بازار معرفی کرده نیز به بانک‌ها هشدار داده که اگر وارد فناوری بلاک‌چین نشوند، تا هفت سال دیگر ورشکست می‌شوند.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار ۲۶ بهمن ۹۹ ، کد خبر : etemaadonline.ir، ۴۶۴۶۸۷
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
بيت كوين به عنوان با اعتبار ترين ارز ديجيتال در دنيا داره شناخته ميشه و فكر ميكنم كه در اينده نزديك قيمتش 4 برابر قيمت فعلي ميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین