پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۸۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، مجید قاسم‌پور درویشی به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی رودسر معرفی شد.
شعار سال: محمدمهدی مظفری در نشست معارفه سرپرست بخشداری مرکزی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخابات نماد بارز دموکراسی و مردم سالاری است از این رو باید جهت برگزاری هر چه باشکوهتر آن اهتمام جدی داشت.
وی با بیان اینکه بخشداران جهت برگزاری انتخابات باید از همه ظرفیت‌ها بهره بگیرند افزود: انتخاب هیات‌های اجرایی جهت برگزاری انتخابات و ترغیب مردم جهت حضور حداکثری برای برپایی انتخاباتی پرشور دو وظیفه مهم بخشداران است که باید با زمان‌بندی مناسب در جهت برگزاری آن تلاش کنند.
ضرورت اهتمام جدی بخشداران در مدیریت زباله و پسماند 
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر از بخشداران و مدیران خواست تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار‌ها قرار داده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به ظرفیت‌های موجود در روستا‌های شهرستان در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان و درآمد پایدار برای دهیاری‌ها گفت: ظرفیت‌های موجود باید شناسایی شده و در زمینه انجام آن اقدامات مناسب صورت گیرد، زیرا این امر توسعه همه جانبه روستا‌ها را در پی خواهد داشت.
وی همچنین از بخشداران خواست در زمینه مدیریت زباله و پسماند اهتمام جدی و ویژه داشته باشند تا شاهد رهاسازی زباله‌ها در محیط بویژه حاشیه جاده‌ها نباشیم.
در پایان این نشست ضمن تقدیر از زحمات حبیب رمضانی بخشدار اسبق مرکزی، مجید قاسم‌پور درویشی به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی رودسر معرفی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۶۰۵۱۶۳، http://diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
1
برای اقای قاسم پور در این فرصت کوتاه ارزوی موفقیت و توفیق میکنیم و از خداوند میخوایم که بتونه شرایط رو براشون هموار کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین