پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۵۹۳
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
بنا بر اخبار دریافتی ، فرماندار رودسر تغییر کرده و قرار است محمد حیدری جای محمدرضا شهاب زاده ، در روز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ معارفه گردد. برخی از تحلیلگران ، تغییرات دقیقه نودی فرمانداری ها را امر مطلوبی ارزیابی نمی کنند و ان را به بحث انتخابات مجلس مرتبط می دانند.

شعارسال: براساس شنیده ها، محمد حیدری فرماندار جدید رودسر که قرار است صبح شنبه ۳۱ تیرماه معارفه شود از شهرستان قصرشیرین خواهد آمد و جایگزین محمدرضا شهاب زاده می‌شود. حیدری متولد ۱۳۴۷ ، دکترای علوم سیاسی دارد، متولد روستای چقاکبود منطقه سنجابی کرمانشاه است و مدیر کل پارلمانی وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری خرمشهر و فرمانداری دزفول را در کارنامه دارد.

تغییر فرماندار رودسر و معارفه فرماندار جدید در روز شنبه 31 تیرماه 1402


بنا بر اظهار برخی منابع خبری، حیدری از منتسبان مخبر معاون اول رییس جمهور است.برخی از منابع هم عنوان داشته اند که در حالی که انتقادات متعددی نسبت به برخی اقدامات و انتصابات استاندار گیلان وجود دارد، به نظر می‌رسد عباسی بار دیگر دست به اقدامی زده که مایه تعجب است؛ انتصاب فرمانداری غیربومی برخلاف رویه معمول، آن هم برای شهرستانی که زادگاه خود وی است. استاندار که معمولا مورد انتقاد قرار می‌گرفت که مدیران خود را از «شرق گیلان» انتخاب می‌کند، این بار از «غرب» انتخاب کرد، اما «غرب ایران»!

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی رودسری‌ها/ سایر منابع .

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین