پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
مراسم تودیع محمدباقر باقرزاده و معارفه تقی ربانی مدیرکل جدید صداوسیمای گیلان با حضور معاون امور استان‌های صداوسیما در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد. نکته عجیب مراسم عدم حضور استاندار گیلان و حتی معاون سیاسی امنیتی در جلسه بود. با این حال آیت الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در استان در برنامه حاضر شد.

شعار سال: مراسم تودیع محمدباقر باقرزاده و معارفه تقی ربانی مدیرکل جدید صداوسیمای گیلان با حضور معاون امور استان‌های صداوسیما در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد. نکته عجیب مراسم عدم حضور استاندار گیلان و حتی معاون سیاسی امنیتی در جلسه بود. با این حال آیت الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در استان در برنامه حاضر شد.

تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای گیلان بدون حضور مدیران استانداری+ وعده مدیر جدید برای پایان دادن به «خط قرمز» صداوسیما!
ربانی پیش از این معاون سیمای مرکز قم بوده و اصالتا گیلانی است، هرچند در این استان کار نکرده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که استاندار موافق چنین انتصابی نبود. حتی با وجود این که شنیده می‌شود ربانی اصالت شرق گیلانی دارد!

باقرزاده هم که برای حضور در انتخابات استعفا داده در این مراسم حضور داشت. از او به عنوان فرد نزدیک به استاندار گیلان نام برده می‌شود.

مدیرکل جدید صدا و سیمای گیلان در این مراسم با اشاره به اعمال سیاست خط سبزی به جای خط قرمزی در این سازمان گفت: ممکن است به هر دلیلی صاحبان برخی تفکر موفق به داشتن آنتن صدا و سیما نشده باشند، اما از این پس صدا و سیمای گیلان خانه دوم همه صاحبان فکر و ایده است و ما طرفدار سیاست خط سبزی هستیم.

تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای گیلان بدون حضور مدیران استانداری+ وعده مدیر جدید برای پایان دادن به «خط قرمز» صداوسیما!
گفتنی است صداوسیمای گیلان به خاطر سیاست‌های سانسورگرانه و ممنوع التصویری و ممنوع الحضوری هنرمندان شهره شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت حکایت گیلان، تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۵۹۱۰، hekayatgilan.ir

اخبار مرتبط
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین