پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۲۸۹
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در حکمی حمید صولت را بعنوان سرپرست شرکت ملی کشت و صنعت پارس منصوب کرد.
شعار سال: مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در حکمی حمید صولت را بعنوان سرپرست شرکت ملی کشت و صنعت پارس منصوب کرد.
در حکم امیر تقی خان اجریشی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی خطاب به حمید صولت آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب، جنابعالی تا زمان انتخاب مدیرعامل توسط هیئت مدیره شرکت و رعایت مفاد قانون تجارت، ترتیبات اساسنامه و سایر تشریفات قانونی، به عنوان سرپرست آن شرکت منصوب می‌گردید.
امید است با عنایت به اختیاراتی که به موجب اساسنامه و قانون تجارت به جنابعالی تعویض می‌گردد و عطف توجه به موارد مورد انتظار (به شرح پیوست ۱)، همراه با سایر اعضاء محترم هیات مدیره در تحقق اهداف، اولویت‌ها و برنامه‌های راهبردی پیشنهادی به کمیته انتصابات (به شرح پیوست ۲) اقدامات لازم را مبذول فرمایند.
اکبر محمدزاده از ۱۳ خردادماه ۱۳۹۹ مدیریت شرکت ملی پارس را برعهده داشت که روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ با توجه به حواشی بوجود آمده در زمان ریاست وی از سمت مدیرعاملی شرکت پارس برکنار شد.

نننننن

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی آران مغان
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین