پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۳۱۶
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
رئیس شورای شهر اصفهان گفت: بحث آب بحث بسیار مهمی است و مردم از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی درخواست دارند که فکر عاجلی برای پایان این بحران داشته باشند.
شعار سال: علیرضا نصر اصفهانی در یکصد و شصتمین صحن علنی شورای شهر اصفهان، اظهار کرد: یکی از مسائلی که در جامعه باید به آن بپردازیم حاکمیت مسائل اخلاقی است و باید از جو سازی‌های مسموم و حاشیه سازی‌های بی جهت پرهیز کنیم و به نیرو‌های همراه با مدیریت شهری و نیرو‌های منتقد توصیه می‌کنیم در بیان دیدگاه‌ها و سخنرانی‌ها مرز‌های اخلاق و انصاف را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه همه باید بکوشیم که تنور اختلافات را آنقدر برای رقیب داغ و شعله‌ور نکنیم که خود نیز در آن بسوزیم، گفت: هر مدیریت شهری نقاط قوت و ضعفی دارد و هیچ گروهی نمی‌تواند بگوید ما از خطا مبرا هستیم.

نصر اصفهانی اظهار کرد: امیدواریم جامعه ما در شرایطی قرار بگیرد که قبل از اینکه هر موضوعی را رسانه‌ای کنند از صحت موضوع اطلاع داشته باشند تا دچار غیبت و تهمت نشویم.

وی گفت: مردم اینقدر گرفتاری دارند و نیازمند آرامش بخشی به مردم هستیم لذا باید به گونه‌ای عمل کنیم که بدبینی مردم نسبت به مسئولان کاهش دهیم.

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: بحث آب بحث بسیار مهمی است و مردم از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی درخواست دارند که فکر عاجلی برای پایان این بحران داشته باشند؛ آن‌ها باید حس کنند منتخبان و مسئولان دغدغه آب دارند و می‌توانند به آن‌ها آرامش دهند.

نصراصفهانی از تصویب مرحله اول طرح جامع شهر اصفهان به عنوان شهر پایلوت در کمیسیون ماده ۵ خبر داد و افزود: در کمیسیون ماده ۵ مرحله اول طرح جامعه اصفهان مورد تایید قرار گرفت و به مرحله دوم رفت.

رئیس شورای شهر اصفهان اظهار کرد: در طول بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ با مشکلاتی مواجه می‌شدیم، که بخشی از این مشکل زمین‌های است که آستان قدس در خصوص آن‌ها مالکیت یا ادعای مالکیت دارد و مردم در این زمینه نگران هستند؛ البته تلاش‌های خوبی صورت گرفته است تا این موضوع حل شود، اما در منطقه ۸ و محدوده فردوان، آستان قدس زمین‌های دارد و از نماینده آستان قدس در استان استدعا دارم تا این مشکل طویل المدت و طولانی را حل کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۳ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۴۱۸۹۶، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین