پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۳۲۱۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص لغو معافیت های برخی مؤسسات، گفت: مؤسسات آموزش زبان خارجی نیز مشمول این قانون می شوند.

شعار سال: محمدمهدی زاهدی  با اشاره به تصویب بند الحاقی 3 تبصره 6 لایحه بودجه 1400 مبنی بر لغو معافیت مالیاتی فعالیت های مربوط به انتشارات کمک درسی و مؤسسات کنکوری، عنوان کرد: این مؤسسات که گردش مالی میلیاردی دارند و عمدتا علاوه بر کنکور کتب آموزشی نیز به چاپ می‎ رسانند، مشمول پرداخت مالیات شدند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موسسات کنکور بعد از این همچون سایر موسسات اقتصادی و شرکت‌های فعال در بخش خصوصی باید مالیات پرداخت کنند، افزود: همچنین این مؤسسات اقدام به برگزاری کلاس‌های تست زنی می‌کردند و پول‌های کلانی از این طریق جابه‌جا می‌‎شد که مشول پرداخت مالیات نبود ولی در سال 1400 این مؤسسات مکلف به پرداخت مالیات هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون مصوب مجلس مؤسسات آموزش زبان خارجی نیز مکلف به پرداخت مالیات هستند، افزود: البته بحث ما مربوط به مؤسسه است نه افراد حقیقی؛ لذا این مصوبه در جهت رفع تبعیض خواهد بود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه دلیلی برای معافیت مالیاتی این مؤسسات کنکوری وجود نداشت، گفت: میزان دریافت مالیات از این مؤسسات نیز در قانون مالیات‌های مستقیم تعیین شده که بر همین اساس از این مؤسسات مالیات دریافت می‌‎شود./

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفه از سایت مرکز پژوهش های مجلس، تاریخ انتشار:

۱۹ اسفند ۹۹، کد خبر: ۱۶۴۵۷۶۹، rc.majlis.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
اقتصاد در اران مدت هاست که ددستخوش رانت خوارانی شده که سرماییه های ملی رو دارن میمکن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین