پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۹۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۳۰ تا ۳۲ درصد از وسایل‌نقلیه در کشور در سن فرسودگی قرار دارند، گفت: در سال ۹۸ با کمک سازمان برنامه و بودجه، هزار و ۷۶ دستگاه خودروی جدید مانند سراتور به پلیس راهور و راه اضافه شد.
شعار سال: سردار سیدکمال هادیانفر در پانزدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور نیروی انتظامی در ستاد این پلیس با بیان اینکه پلیس در ۲۳۶ هزار کیلومتر از راه‌های کشور و هزار و ۲۴۷ شهر کشور انجام وظیفه می‌کند، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که بتوانیم تصادفات را به حداقل ممکن برسیم، کرونا روزی به پایان می‌رسد، اما وقوع تصادفات ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور افزود: بر اساس شاخصهایی، ۳۱ درصد کاهش را برای تصادفات پیش‌بینی کردیم، در سال ۸۴ هر سال ۲۸ هزار نفر جان خود را در تصادفات از دست می‌دادند که اکنون این آمار به حدود ۱۶ هزار نفر کاهش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: تصادفات هفت درصد به تولید ناخالص ملی زیان می‌زند همچنین بسیاری از زیان‌ها نیز مانند فوت عضو یک خانواده در تصادفات غیرقابل جبران است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۳۰ تا ۳۲ درصد از وسایل‌نقلیه در کشور در سن فرسودگی قرار دارند، گفت: کشور در شرایط تحریم مشکلات فراوانی دارد، اما در سال ۹۸ با کمک سازمان برنامه و بودجه، هزار و ۷۶ دستگاه خودروی جدید مانند سراتو به پلیس راهور و راه اضافه شد.

هادیانفر با بیان اینکه به زودی آموزشگاه‌های مجازی راهنمایی و رانندگی راه‌اندازی می‌شود، از اقدامات پلیس راهور برای هوشمندسازی این پلیس نام برد و اظهار کرد: سالانه حدود ۳۰ میلیارد تومان اوراق برای قبوض جریمه هزینه می‌کردیم که با آغاز روند الکترونیکی شدن صدور کروکی در این هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه پلیس راهور ۳۰ هزار پرسنل در کشور دارد، خاطرنشان کرد: ما ناگزیر به استفاده از تجهیزات روز دنیا هستیم و امیدواریم در سال آینده اقدامات خوبی در این رابطه صورت گیرد.
 
به ۵۲ درصد افزایش توان عملیاتی رسیدیم

وی با بیان اینکه بعد از دو سال افزایش در جان‌باختگان رانندگی، شاهد کاهش ۱.۴ درصدی کاهش فوتی‌های حوادث رانندگی در سال ۹۸ روی داد، تصریح کرد: در شاخصه‌های مختلف (جان‌باختگان و مجروحان سوانح رانندگی و آمار تصادفات) توانستیم کاهش داشته باشیم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ما به ۵۲ درصد افزایش توان عملیاتی رسیدیم، عنوان کرد: پلیس راهور همواره در تمام ایام شبانه‌روز به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

هادیانفر خطاب به محمدباقر نوبخت؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه که در برنامه حاضر بود، گفت: متاسفانه همکاران ما در پلیس راهور ۲۲ ساعت به صورت ماهانه اضافه کار دریافت می‌کنند که از شما می‌خواهیم تا سقف ۱۷۰ ساعت اضافه کار همکاران در ردیف پلیس راهور اختصاص پیدا کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۷۱۵۲۵، etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
0
وسايل نقليه در ايران اوضاع خوبي ندارن اصلا اين همه خودروي فرسوده براي الودگي هوا هم مضر هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین