پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۳۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در دیدار با سران تجاری ژاپن به اهمیت روابط با ژاپن اشاره کرد و اظهار داشت روابط اقتصادی آمریکا و ژاپن یکی از روابط قوی در جهان است. ما شرکای تجاری و سرمایه گذاران برتر اقتصاد برای یکدیگر هستیم.

شعار سال:  آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در دیدار با سران تجاری ژاپن:روابط اقتصادی آمریکا و ژاپن یکی از روابط قوی در جهان است.

ما شرکای تجاری و سرمایه گذاران برتر اقتصاد برای یکدیگر هستیم. بیش از 900 هزار شغل آمریکایی با سرمایه گذاری ژاپنی مرتبط است. بنابراین منافع ما تلاش برای تحکیم و رشد روابط اقتصادی دو جانبه را ضروری می‌سازد.باید تصمیم‌ها و سرمایه گذاری هوشمندانه‌ای را برای پیشبرد و پیشرفت اقتصادی در آینده انجام دهیم.

همه گیری تأثیرات اقتصادی قابل توجهی بر اقتصاد جهان داشت. اکنون زمان مناسبی برای همکاری مشترک است تا مطمئن شویم با پیشرفت سریع فناوری و نوآوری، از مصرف کنندگان و از حریم خصوصی محافظت می‌شود و کسانی که مالکیت معنوی را می دزدند در قبال آن پاسخگو هستند.

ما به یک رویکرد سیستماتیک برای ایجاد صنایع آینده و در عین حال محافظت در برابر اقدامات غیرمنصفانه و غیرقانونی، نیاز داریم.

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال روزنامه ایران

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
آمریکا به شدت از قوی تر شدن چین نسبت به خودش میترسد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین