پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵
معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: روستای خایان بخش مرکزی بروجرد به دلیل افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا قرنطینه شد.

شعار سال: دکتر شهرام ممدوحی روز چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا که در فرمانداری شهرستان برگزار شد افزود: با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در روستای خایان این روستا قرنطینه شد و تست عمومی اهالی روستا آغاز شده است.

وی اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در برخی دیگر از روستاها شیوع پیدا کرده که باید با همکاری دهیاران از برگزاری مراسمات ختم و عروسی جلوگیری شود.

معاون شبکه بهداشت بروجرد بیان کرد: وضعیت شهرستان بروجرد زرد رو به نارنجی است و باید مراقب موج چهارم کرونا در شهرستان بروجرد باشیم.

دکتر ممدوحی اضافه کرد: همه محدودیت های کرونایی باید به صورت جدی و قاطع در شهرستان اجرا شود تا بتوانیم موج چهارم کرونا را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۵۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) بستری هستند که تعداد ۱۱ نفر از آنها خوزستانی هستند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه تردد خوزستانی ها در شهرستان بروجرد زیاد است باید فعلا از تردد پلاک های خوزستانی به شهرستان بروجرد جلوگیری شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۹۹، کد خبر: ۸۴۲۶۸۳۸۶، www.irna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین