پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۸۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
وزیر خارجه آمریکا خط لوله گاز نورد استریم ۲ از روسیه به آلمان را تجزیه‌کننده اروپا دانست و به شرکت‌های دخیل درباره تحریم آمریکا هشدار داد.
شعار سال: آنتونی بلینکن در بیانیه‌ای مطبوعاتی افزود: نورد استریم ۲ یک توافق بد برای آلمان، اوکراین و متحدان و شرکای ما در اروپای مرکزی و شرقی است.

وی ادامه داد: وزارت در حال پیگیری تلاش برای تکمیل ارزیابی و اطلاعات شرکت‌های دخیل در خط لوله نورد استریم۲ است.
 
دولت بایدن متعهد به رعایت آن قانون است

وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد: دولت‌های متعدد ایالات متحده روشن کرده‌اند، این خط لوله یک پروژه ژئوپلیتیک روسیه است که برای تقسیم اروپا و تضعیف امنیت انرژی اروپا طراحی شده است.

بلینکن اظهار کرد: قانون تحریم‌هایی که کنگره در سال ۲۰۱۹ تصویب و در سال ۲۰۲۰ گسترش یافت، از حمایت اکثریت دو حزب کنگره برخوردار است. دولت بایدن متعهد به رعایت آن قانون است.

وی هشدار کرد: این وزارتخانه هشدار خود را مجدداً اعلام کرد که هر نهادی که در خط لوله نورد استریم ۲ مشارکت داشته باشد، تحریم‌های آمریکا را به خطر می‌اندازد و باید فوری کار روی خط لوله را رها کند.

تنش میان دولت بایدن و روسیه تشدید شده است هرچند که سخنگوی کاخ سفید به طور مداوم از دیپلماسی و وجود مناطقی برای همکاری مشترک سخن می‌گوید.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۲۶۹۹۲۶، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
0
0
امریکایی ها هیچ وقت با هیچ رییس جمهوری به اون مرز از ادمیت خودشون نمیرسن که میان عقلا پذیرفته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین