پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۵۵۸
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
یک منبع مسئول و آگاه از روند پرونده تشکیل دولت لبنان در گفتگو با روزنامه الجمهوریه اذعان کرد که همه فرصت‌های تشکیل دولت با وجود توافق میان میشل عون و سعد الحریری از بین رفته است.
شعار سال: این منبع با اشاره به این موضوع گفت: همه گروه‌ها اوراق خود را فاش کرده اند و هر گروهی اسیر مواضع و شرایط خود است بنابراین همه جلسات، میانجی گری‌ها و تلاش‌ها برای همگرایی خارج از روند تشکیل دولت است و این موضوع در سایه تلاشی است که از همان ابتدا برای خارج کردن سعد الحریری از صحنه تشکیل دولت صورت گرفته بود.

با این حال نزدیکان حریری به همین روزنامه گفته اند که وی به پیشبرد مأموریت خود ادامه می‌دهد و به هیچ وجه از مسئولیتی که انتخاب کرده، پا پس نخواهد کشید.

همین منابع در پاسخ به اینکه آیا حریری قصد کناره گیری از تشکیل دولت لبنان را دارد، عنوان کردند که وی به هیچ وجه به دنبال چنین موضوعی نیست بلکه بیشتر از هر زمانی برای تشکیل دولت در سریعترین زمان ممکن و براساس ابتکار عمل فرانسه مصر است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: fa.shafaqna.com، ۱۱۱۹۱۲۷
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین