پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۴۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
از وضعیت همه گیری کرونا در ترکیه و تداوم پرواز‌های تفریحی به آن کشور انتقاد کردیم و واکنش سازمان هواپیمایی با رندی تمام شد. عبارت: "توقف پرواز‌های ترکیه منوط به تصویب ستاد ملی کروناست"! آره داداش ما هم این کاره ایم، خوب می‌دونید که تا ستاد بخواد بجنبه، تعطیلات تموم شده و همه برگشتن و شما هم چهره حق به جانب می‌گیری و ممکنه برای یک هفته پرواز‌های محدود موجود رو محدودتر کنی!
شعار سال: روز گذشته علیرضا وهاب زاده با انتشار مطلبی در فضای مجازی، از عدم توقف پرواز‌های ترکیه از سوی وزارت راه، انتقاد کرد.

مشاور وزیر بهداشت نوشت: سراسر شهر‌های ترکیه در وضعیت قرمز است، اما هم پرواز‌ها به این کشور ادامه دارد و هم تور‌های گردشگری برقرار است.

به گفته وهاب زاده، گردشگران و مسافران به این همسایه شمال غربی کشورمان می‌توانند ناقل ویروس کشنده کرونای انگلیسی به داخل کشور باشند.
 
 
شما هم بلدید چکار کنید، سازمان محترم هواپیمایی!
 
 
سخنگوی سازمان هواپیمایی: ستاد کرونا باید پرواز‌های ترکیه را متوقف کند نه وزارت راه

در همین خصوص، محمدحسن ذی‌بخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره عدم توقف پرواز‌های ترکیه با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور اظهار داشت: ما در سازمان هواپیمایی به تنهایی تصمیم‌گیرنده نیستیم و ستاد ملی مقابله با کرونا باید به سازمان هواپیمایی توقف پرواز‌ها را ابلاغ کند. وزارت بهداشت باید از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست توقف پرواز‌های ترکیه را داشته باشد و در صورت تصویب این درخواست در ستاد مذکور و ابلاغ آن به سازمان هواپیمایی کشوری، پرواز‌ها لغو خواهد شد. مدت زمان توقف پرواز‌ها نیز از سوی این ستاد به سازمان هواپیمایی ابلاغ می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ مصوبه‌ای درباره پرواز‌های ترکیه به این سازمان ابلاغ نشده است، افزود: فعلاً پرواز‌ها طبق آخرین دستورالعمل ابلاغی انجام می‌شود.

پرواز‌های عتبات همچنان متوقف است

ذی‌بخش درباره ازسرگیری پرواز‌های عتبات اظهار داشت: فعلاً پرواز‌های عراق متوقف است و قرار نیست به زودی این پرواز‌ها از سر گرفته شود.

وی افزود: فعلاً مشخص نیست چه تاریخی برای ازسرگیری پرواز‌ها اعلام خواهد شد و تصمیم‌گیری در این خصوص به ستاد ملی مقابله با کرونا واگذار شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: در حال حاضر به صورت موردی پرواز‌های عراق انجام می‌شود، ولی صرفاً برای جابجایی اتباع دو کشور است و پرواز زیارتی و توریستی به این کشور نداریم.

توقف پرواز‌های انگلیس تا ۱۱ اردیبهشت تمدید شد

ذی‌بخش ادامه داد: علاوه بر عراق، پرواز به ۳۲ کشور دیگر از جمله انگلیس، برزیل و آفریقای جنوبی در پی شیوع کرونای انگلیسی تا ۱۱ اردیبهشت ماه (اول می ۲۰۲۱) متوقف است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۱۷۸۶۴۱، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
امان از دست اين شركت هاي هواپيمايي كه از بي كفايتي وزير راه دارن سو استفاده ميكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین