پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صمت اعلام کرد: فهرست عناوین مجوزها، رویه‌ها و مقررات مخل بیرونی حوزه صنعت، معدن و تجارت و راهکار‌های پیشنهادی اصلاح آن‌ها به وزارت اقتصاد و دارایی جهت طرح در هیات مقررات زدایی ارسال شد.
شعار سال: سعید زرندی اعلام کرد: فهرست عناوین مجوزها، رویه‌ها و مقررات مخل بیرونی حوزه صنعت، معدن و تجارت و راهکار‌های پیشنهادی اصلاح آن‌ها به وزارت اقتصاد و دارایی جهت طرح در هیات مقررات زدایی ارسال شد.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با عنایت به نامگذاری سال­ جاری و در راستای تحقق شعار مانع ­زدایی از حوزه تولید و در خصوص "لغو مجوز‌های دست­ و پا گیر و تسهیل و تسریع در صدور مجوز‌های ضروری برای فعالان اقتصادی فهرست عناوین مجوزها، رویه­‌ها و مقررات بیرونی (برون دستگاهی) که موجب وقفه و اخلال در صدور مجوز‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت شده ­اند جهت طرح در هیات مقررات­زدایی ارسال شده است.

وی افزود: این فهرست با همفکری و نظرخواهی از فعالان تولیدی و اقتصادی و تشکل‌های بخش خصوص، خانه‌های صنعت، اتاق بازرگانی و دیگر انجمن‌ها تهیه شده است.

زرندی در ادامه توضیح داد: ۹ مورد در بخش صنعت، ۵ موضوع در بخش معدن و ۵ مورد در بخش صنوف در این لیست به همراه پیشنهاد اصلاح آن دیده شده است.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت: این فهرست، موضوعاتی بود که در اختیار هیات مقررات زدایی می‌باشد و سایر موضوعات دیگر برای مانع زدایی در سطوح بالاتر دنبال می‌شود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۶۲۹۰۶، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین